Computer Doet Raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijhelpenjou

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
De laatste paar weken doet mijn computer raar. Hij doet erg lanzaam om website geopend te krijgen en te laden. Sommige programma's duren lanzaam. Ik denk niet dat er een virus of zo op zit. Er is soms ook iets raars met mijn muis. als ik de cursor bijvoorbeeld bij een textvak zoals google dan knippert hij heel vaak. ik weet niet hoe dat komt.

Heb je al gescand op virussen en spyware?
Ik zou zeggen plaats eens een hijackthis logje maar ik heb al gemerkt dat dit niet mag :o
en daarvoor zal je dan naar een hijackthis forum moeten surfen
Installeer ook een freeware programma glary utilities en scan daarmee, dit kan helpen om je snelheid weer op te krikken :thumb:

Glary tools

Ik heb glarry door mijn computer gehaald. Maar het duurt nog steeds lang om website's te laden. Ik zal eens hijack this even er doorheen halen.

Maar als ik Linux ubuntu boot via cd. En dan op firefox ga surfen dan is er niks aan de hand. En mijn scanners geven geen bedeigingen aan of zo. Want ik gebruik Nod32, Spywareguard, Spywareblaster, Spybot search and destroy en Ad/Aware.
Die kunnen niks vinden. Ik heb ook internet explorer weggehaald maar bij internet explorer 6 is het de zelfde verhaal.

Ik zou niet weten wat het kan zijn

Alvast bedankt

Gebruik je je antivirus programma's allemaal tegelijk? of alleen maar nu zo eens om je pc eens te scannen...
Anders begrijp ik wel dat alles trager loopt :P
Heb je dan al getest op windows of het internet ook zo traag gaat met firefox?

lol

Nee zo dom ben ik niet. Dan weet ik ook dat de pc traagloopt. En als je alles tegelijk draait dan zitten ze elkaar in de weg. Nee maar alleen de internet loopt traag. Het duurt 50 sec of zo . Vroeger was dat niet zo .

Nee firefox reageert goed op windows niet traag.

dus het ligt aan je IE...
Kan je misschien wat meer info geven?
En welke programma's lopen traag?

Pc

Mijn software loopt niet traag. Maar internet explorer ik heb ie al verwijderd er op nieuw geïstaleerd. Maar nog steeds hetzelfde probleem. En de cursor knipper soms vaak achter elkaar

misschien kan dit je helpen

hij zegt internet explorer 7 not supported. Maar met bij google bij dat balkje bij google bedoel ik ik klik erop om iets in te vullen maar dan lukt niet moet ik elke keer drukken en dan pas kan ik wat intypen

Laatst bewerkt:
Als je IEfix gebruikt geeft hij de melding dat jouw versie not supported is?
dat is vreemd :confused:

Heb je ook al eens systeemherstel geprobeert?

Anders probeer je problemen ook eens te fixen met hitmanpro. Zie wel dat je niet te veel aanvinkt want het maakt je pc wel heftig schoon maar het programma is echt wel heel efficient vind ik :thumb:

bitlord

Ik heb ook al paar dagen bitlord aanstaan. Wat ook sloomheid kan veroorzaken. Nu hij klaar is met downloaden is ie al een beetje sneller.

ja al die p2p programma's veroorzaken ook heel wat snelheidsverlies...
daar kan ik goed van meespreken :P
Maar dat je browser 50 seconden neemt om op te starten is lang hé...
Ik weet niet of je het van plan bent maar nu je proces met bitlord dan toch gedaan is kan je misschien dan toch eens systeemherstel overwegen.
Hitmanpro
of plaats eens een hijacktislogje op een hiervoor bestemd forum want ik mag je hiermee helaas niet helpen...

Pc

Tot nu toe dat bitlord klaar is reageerd ie7 normaal. niet zo sloom meer hij laad nu alles goed.

Ik niet zo een liefhebber van systeemherstel want als je het te vaak doet crasht je computer

waar heb je dat gehoord hé dat door teveel systeemherstel je systeem crasht? :P

Maar je probleem is dan dus opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan