computer doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

rarevent

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2006
Hoi,
sinds een tijdje doet mijn pc wat raar.
vandaag deed ik warcraft 3 en toen deed ik een keer alt tab en toen ging ik weer terug hoorde ik zo'n BWEAP (van zo'n foutmelding) .. dus ik weer naar bureaublad even kijken , kon ik niet meer op rechtermuisknop drukken en geen nieuwe programma's openen. Ook werd een deel van het startmenu zwart (laatst toen ik dit ook had was het helemaal zwart!) en kon ik niet alt ctrl delete doen voor taakbeheer
[smallimg]http://i35.tinypic.com/2cokg7m.jpg[/smallimg]
zo dus..
maar nadat ik warcraft 3 had afgesloten kon ik wel weer andere programma's openen en rechtermuisklik wel bleef het deel van het startmenu zwart...
Ook dee internet explorer het niet, ik kon hem wel opstarten maar geen 1 knop reageerde, firefox daarintegen werkte wel! , ook als ik internet explorer open krijg ik zo'n BWEAP..
nu na een tijdje (heb nog niet opgestart) reageert weer niks... dus ik start hem nu maar even opnieuw op
als ik de pc opnieuw opstart doet alles weer normaal =S
ik snap het even niet meer, heb gister nog met kaspersky superantispywaren en Mbam gescand..

alvast bedankt :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
een systeemfout, of een virus. Laat je pc eens scannen met je virusscanner, als je die hebt :P

Succes!

een systeemfout, of een virus. Laat je pc eens scannen met je virusscanner, als je die hebt :P

Succes!

heb ik al gedaan met kaspersky.. maar zal morgen nog wel keer doen
(duurt alleen zo lang =.= 6 uren ofzo :eek:)
heb hem gister op zo'n 70% laten stoppen omdat ik toen naar bed moest xD
ik laat zowiezo wel horen of kaspersky wat vindt..

Laatst bewerkt:
Heb ik ook wel eens last van, vooral als je pc veel 'te doen' heeft.
Zal wel geen virus zijn.

Overbelasting cpu/hd/grafische kaart...Lijkt me logische oplossing...
Kloppen de systeem eisen met warcraft3?

Overbelasting cpu/hd/grafische kaart...Lijkt me logische oplossing...
Kloppen de systeem eisen met warcraft3?

ja makkelijk.. en ik speel het al een paar jaar op deze pc dus daar ligt het niet aan.
hij deed het laatst ook bij AOE 3

Herstelpunten?

ook al aan gedacht, wat doet het eigenlijk precies?
gaan mijn nieuwe bestanden dan ook weg? en aoe3 watik eergister heb geinstalleerd?
hmmm nu ik er aan denk.. ik ga AOE3 even opnieuw instaleren misschien heeft die dit veroorzaakt..

Een goede uitgebreide uitleg met inhoud en hoe je het moet uitvoeren vind je hier.

Een goede uitgebreide uitleg met inhoud en hoe je het moet uitvoeren vind je hier.

bedankt :P
gister helemaal met virusscanner niks gevonden..
vandaag deed ei normaal maar als ik het weer krijg ga ik wel een systeemherstel doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan