Computer doet vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

wildeman

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
40
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem, ik heb geprobeerd een Antivirus programma te downloaden en installeren (Antivir) en als gevolg daardoor (neem ik ten minste aan, daarvoor deed hij het prima) doet mijn computer nu vreemd.

Het duurt eeuwig voordat ie opstart, en als het al lukt krijg ik alleen de achtergrond, geen iconen en geen startknop, dus ik kan er niks mee. Heb de computer in Veilige Modus met netwerkmogelijkheden opgestart, en dan doet hij het wel (zodoende kan ik jullie om raad vragen). Ik heb Antivir verwijderd, maar het probleem blijft zich voortdoen.

Ik heb Hitman Pro gebruikt, en er zat veel spyware en cookies op. Misschien dat ik toch een virus heb opgelopen. Ik heb ook mijn harde schijf gecontroleerd op fouten, en zelfs gedefragmenteerd , maar het heeft mijn probleem niet geholpen.

Daarom is mijn vraag aan jullie: weten jullie misschien diagnostische programma's die ik kan gebruiken zonder dat ik die hoef te installeren (bijv een viruskiller of registercontrole
of zoiets) want dit is echt heel vervelend zo. En formatteren of retten wil ik ook niet, er zijn teveel bestanden die ik niet weg wil doen.

Dus hopelijk heeft één van jullie een antwoord, ik wacht gespannen af.

Groetjes,
Wilfred
 
Tippie

Ja ga eens naar Microsoft: www.live.com, dan links boven onder Live een dropdown, daar kiezen Safety Center, krijg je de OneCare online-scanner, die vond bij mij een worm die een complete AVG scan links liet liggen....
Groet Johnny
 
doe een systeemherstel van voor dat je antivir installeerde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan