Computer doet vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

lncscholten

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2003
Berichten
250
Sinds kort kan ik een stel programma's niet meer openen, want dan krijg ik de melding geen geldige win32-toepassing. Norton, Hijackthis, Spybot kan ik ook niet openen. Bij sommige programma's zie ik alleen een flits als ik ze open en dan is het weer weg. Ik kan mijn computer niet scannen op virussen met Norton. Help wat moet ik nu doen ? Wie kan mij a.u.b. helpen ?
 
Ik kan mijn computer niet in veilige modus starten. Als ik veilige modus kies dan start hij weer opnieuw op.
 
Je bent mogelijk geinfecteerd door een virus.
Heb je de laatste tijd iets gedownload en het bestand geopend en er niks tevoorschijn kwam ?

Als je je AV niet kan openen en ook niet je pc opstarten in veilige-modus dan heb je een groot probleem. Ik denk ( weet niet zeker ) dat je je pc moet formateren.
 
Is er echt verder geen andere oplossing ? Ik vind het wel raar dat ik gewoon wel zowat alle spelletjes kan spelen, dan zegt hij niet dit is geen geldige win32-toepassing.
 
Maak nog backups van belangrijke bestanden als dat kan.
Je zou een systeemherstelpunt kunnen proberen terug te zetten van een datum dat het nog goed werkte. Anders zou ik Windows opnieuw installeren met behoud van persoonlijke instellingen en programma's. Schijfcontrole zou ook wel eens handig kunnen zijn om uit te voeren want daarmee vindt je mogelijk een schijfbeschadiging of een foute masterbootrecord en dan hoef je niet verder te zoeken natuurlijk. Schijfcontrole en virusscannen kan met sommige programma's ook vanaf een opstartschijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan