computer doet vreemd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

rapaljera

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
hey,
sinds vandaag doet mijn computer heel raar, instelling worden zomaar gewijzigd in standaard en hij doet heel traag, programma´s lopen vast.
het ´thema´ van windows is omgezet naar basic, en het scherm dat normaal verschijnt als je ´wijzig kleur en vormgeving van vensters´ hebt, is nu veranderd in een scherm dat lijkt op windows XP scherm (in ieder geval is het veranderd, en het kan niet terug).

verder doet internet raar, ik kan veel sites niet openen, alleen de achtergrond kleur verschijnt, en er staat 'gereed' maar dit klopt niet. in firefox kom ik verder, maar verschijnt de site nog steeds voor het grootste gedeelte niet. (ja deze site wel nu). ook hier zijn instellingen veranderd.

nu gaat alles weer wat sneller, maar al mn instellingen zijn gewijzigd en ik weet niet hoe het terug kan...
gedownloade programms heb ik er weer afgegooid (ik heb vandaag wat zitten klooien met PDF -> word doc converteren, is ook niet gelukt trouwens).

iemand een idee? :confused:

Laatst bewerkt:
bedankt...
snelle scan levert in ieder geval niets op, nu bezig met de volledige

niets gevonden... vreemd hoor.

ik heb nog een ander account, daar is niets veranderd. kijk dit is het verschil:

normaal.jpg

zo hoort het er allemaal uit te zien, inclusief de kleur en vormgeving. en als ik dan ga naar
aanpassen -> kleur en vormgeving krijg ik gewoon dit scherm te zien.
maar bij mijn 'hoofdaccount' ziet het er nu zo uit, er verschijnt een ander soort scherm, en
ik kan mijn oude vormgeving niet meer terugkrijgen (die hetzelfde was als bij het andere account).

plaatje2.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan