Computer erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

zembla

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Hallo,

Mijn computer doet het erg traag tegenwoordig, start traag op, duurt lang voordat programma's opstarten, etc

Nu heb ik de laatste tijd veel films gedownload mss heeft het daar iets mee te maken?

Wat mij ook opvalt is dat de ventilator enorm geluid maakt, blaast precies zoals een stofzuiger tijdens het laden van programma's.. Ik heb al het progje speedfan op mijn pc staan om dingen aan te passen

Soms loopt ie ook vast..

Mss vinden jullie wel iets dat hier niet thuishoort

Alvast bedankt!

Mod edit: Hijackthis log verwijderd, deze worden op dit forum niet nagekeken

Laatst bewerkt door een moderator:
ZO een paar dingen die opvallen:
C:\Program Files\iSafe AllInOne Keylogger\winsrv.exe
Keylogger. Waarom staat dat op de pc?
O4 - HKLM\..\Run: [iSafeCW] C:\Program Files\iSafe AllInOne Keylogger\winsrv.exe
Keylogger. Waarom staat dat op je pc?
O23 - Service: Futuremark SystemInfo Service - Futuremark Corporation - C:\Program Files\Common Files\Futuremark Shared\Futuremark SystemInfo\FMSISvc.exe
Wat is dat?

Verder zijn er andere websites voor het nakijken van hijackthis logjes, zoals www.nucia.eu en www.bluemedicine.be
Hijackthis logs worden niet (grondig ;)) nagekeken op dit forum.

Tijs.

Als het heel recent is, zou ik zeggen een virus. Door al die films is het ook mogelijk dat je harde schijf gefragmenteerd is geraakt, al zou dat normaal niet zo snel moeten gebeuren. Daarnaast, wat dnties al heeft gezegd, een keylogger?! dat kan heel wat processorcycles in beslag nemen. Is het van jezelf (kan ik me niet voorstellen)? als het niet van jezelf is, weet iemand heel binnenkort al je wachtwoorden.

Installeer de gratis versie van MalwareBytes en draai een volledige scan en verwijder alles wat die vindt.

Installeer daarna CCleaner, ga naar Gereedschap en verwijder bij Programma's alle verdachte programma's en programma's die je toch niet meer gebruikt.
Ga dan naar de Cleaner, vink daar alles aan en dan Analyzeer, daarna schoonmaken, doe hetzelfde bij Register.

Installeer dan SmartDefrag en doe een volledige defragmentatie.
Daarna zou je computer weer iets sneller moeten zijn :thumb:

Laatst bewerkt:
simpele oplossing:
Als je vindt dat je pc dood is kan je altijd nog rebooten en helemaal nieuw met fabrieksinstellingen maar wel alles kwijt. Dus een backup maken

Installeer de gratis versie van MalwareBytes en draai een volledige scan en verwijder alles wat die vindt.

Installeer daarna CCleaner, ga naar Gereedschap en verwijder bij Programma's alle verdachte programma's en programma's die je toch niet meer gebruikt.
Ga dan naar de Cleaner, vink daar alles aan en dan Analyzeer, daarna schoonmaken, doe hetzelfde bij Register.

Installeer dan SmartDefrag en doe een volledige defragmentatie.
Daarna zou je computer weer iets sneller moeten zijn :thumb:
Ja zeker DIE malwarebytes zeer goeie anti virus. had mij gister nog geholpen dat andere virus scanners niet konden:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan