computer formateren maar toch muziekbestand houden?

• Onderwerp starter Onderwerp starter dddd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dddd

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2003
Ik zou mijn computer eens willen formateren of zo, zo dat hij terug goed werkt. Maar ik zou wel mijn muziek bestanden er willen laten opstaan (zonder dat ik dat allemaal op cd moet zetten). Mijn vraag is of dit mogelijk is en ik heb ook geen cd van windows xp ( maar heb wel licentie). Hoe zou ik dit best doen?

Heb je meerdere partities? Zoja dan kun je je muziek daar neerzetten en dan alleen c formatteren

Geplaatst door dddd
Ik zou mijn computer eens willen formateren of zo, zo dat hij terug goed werkt. Maar ik zou wel mijn muziek bestanden er willen laten opstaan (zonder dat ik dat allemaal op cd moet zetten). Mijn vraag is of dit mogelijk is en ik heb ook geen cd van windows xp ( maar heb wel licentie). Hoe zou ik dit best doen?

Hoi,

Een extra partitie aanmaken (als je die nog niet hebt) met bv Partition Magic en daar alles opzetten wat je wilt bewaren.
Het station waar je besturingsprogramma opstaat formateren.
Voor een nieuwe installatie heb je echter wel een Window(XP) CDRom nodig.

Grtzzz.

Ik heb waarschijnlijk ook nog de drivers nodig van mijn ( dvd station, cd-rw station enzo... Is er zo geen programma op windows xp of zo dat het allemaal zelf kan ( een soort system recovery)

Niet dat ik weet. Dan zit je vast een een merk pc waarbij een recovery cd meegeleverd wordt.

Wat je wel kunt doen is je pc installeren en dan een image maken met bv ghost of driveimage

En cdromspelers en branders worden zelf door XP herkend

Geplaatst door dddd
Ik heb waarschijnlijk ook nog de drivers nodig van mijn ( dvd station, cd-rw station enzo... Is er zo geen programma op windows xp of zo dat het allemaal zelf kan ( een soort system recovery)

Hoi,

WinXP kent wel "Systeem Herstel" mits ingesteld maar of jij daar wat aan hebt weet ik niet.
Veel drivers zitten al in XP, zoniet dan download je ze toch!

Grtzzz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan