Computer formateren Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eriks87

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
Hoi Hoi!!

K heb een vraagje over het formateren van een computer van een kennis.

Zelf heb ik bij mijn computer een cdtje gekregen om mijn computer te gaan formateren. Dit is mij ook altijd wel gelukt.

Nu heeft een kennis van mij zijn computer vol met virussen, en ik wil die pc wel voor hem formateren. Nu heb ik alleen een probleempje, hij is zijn formateer cdtje kwijt.

Kan ik nu de cdtjes die mij mijn computer zitten ook bij hem installeren?? Hij heeft ook windows XP.

Of kan ik deze cdtjes alleen op mijn computer installeren??

Ik hoor het wel!!

Alvast bedankt!!!

Groeten,

Erik

Hoi Hoi!!

K heb een vraagje over het formateren van een computer van een kennis.

Zelf heb ik bij mijn computer een cdtje gekregen om mijn computer te gaan formateren. Dit is mij ook altijd wel gelukt.

Nu heeft een kennis van mij zijn computer vol met virussen, en ik wil die pc wel voor hem formateren. Nu heb ik alleen een probleempje, hij is zijn formateer cdtje kwijt.

Kan ik nu de cdtjes die mij mijn computer zitten ook bij hem installeren?? Hij heeft ook windows XP.

Of kan ik deze cdtjes alleen op mijn computer installeren??

Ik hoor het wel!!

Alvast bedankt!!!

Groeten,

Erik

Waarom installeer je geen Virus Scanner en haal je alle virussen eraf? Heb bij mijn zus ook gedaan, 102 virussen gevonden en was daarna super snel! :thumb:

Oke dan!!

Ik wist niet dat dit kon, normaal hoef ik zelf geen activatiecode in te vullen.

Normaal kun je toch alleen maar op je eigen pc deze versie installeren??

Dan kan ik dat wel voor hem doen.

Opnieuw windows kopen is ook zo jammer..

Bedankt voor de reacties!!

Nee, virussen der afhalen is geen optie. Zitten ook trojaanse paarden op enzo.. Die gooien het draadloosnetwerk eruit... Ik formateer wel even :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan