computer formatteren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

haveacoke

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Hey,
ik wil mijn computer helemaal formatteren. want mijn computer kan alleen opstarten op veilige modus. Ik heb al met ms-dos geprobeerd hem te formatteren maar het lukt niet. Wat kan ik doen ? met de cd van windows xp gaat ook niet want ik ben mijn cd kwijt :(

mvg haveacoke

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Je bent je cd-rom kwijt je weet als je formatteert dat je alles kwijt ben he.dus heb je ook geen besturing meer

Modag

.

nee, ik heb een redelijk moderne computer, maar ik heb wel een cd-rom van een iets oudere windows xp. misschien zou ik die er wel kan opzetten. ik denk dat ik een virus op mijn computer heb. maar ik heb geen antivirus en spyware meer. maar het probleem is dat ik niets kan installeren op veilige modus

Hoi,

Vreemd nog niet meegemaakt dan zal je de partitie moeten verwijderen en daarna weer partitie aanmaken en daarop installeren

Modag

.

Hoi,

Vreemd nog niet meegemaakt dan zal je de partitie moeten verwijderen en daarna weer partitie aanmaken en daarop installeren

Modag

ja, ik ga denk een cd waarop vista staat of een nieuwere versie van xp vragen aan een vriend. Hopelijk lukt het daarmee wel. Bedankt voor je hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan