Computer freeze

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommm

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
55
Hallo, ik heb af en toe last van een soort 'freezes'. Dan stopt mijn pc er op eens mee, het beeldscherm blijft stil staan en ik kan niks meer bewegen.

Mijn pc is niet overhit, ik heb 'm laatst helemaal schoon gemaakt. En is verder gedefragmenteerd enz.

Altijd als ik zo een freeze krijg moet ik hem uitzetten door de aan/uit knop lang ingedrukt te houden. Is er misschien een betere manier om mijn pc tijdens zo een freeze uit te zetten. Het lukt niet om hem dan gewoon via Start/Uitschakelen te doen en ook niet als ik de uitknop even indruk...

Weet iemand misschien hoe ik van dit hele probleem af kom of hoe ik hem tijdens een freeze toch nog 'veilig' kan uitzetten?

Alvast bedankt! :)
 
Hallo, ik heb af en toe last van een soort 'freezes'. Dan stopt mijn pc er op eens mee, het beeldscherm blijft stil staan en ik kan niks meer bewegen.

Mijn pc is niet overhit, ik heb 'm laatst helemaal schoon gemaakt. En is verder gedefragmenteerd enz.

Altijd als ik zo een freeze krijg moet ik hem uitzetten door de aan/uit knop lang ingedrukt te houden. Is er misschien een betere manier om mijn pc tijdens zo een freeze uit te zetten. Het lukt niet om hem dan gewoon via Start/Uitschakelen te doen en ook niet als ik de uitknop even indruk...

Weet iemand misschien hoe ik van dit hele probleem af kom of hoe ik hem tijdens een freeze toch nog 'veilig' kan uitzetten?

Alvast bedankt! :)

Enige veilige manier is de reset knop in dat geval, als er tenminste één voorzien is op je pc, dan kan je natuurlijk niet anders dan de powerknop te gebruiken. (de reset knop bevindt zich meestal onder je powerknop ofzo) .

Om even terug op het probleem te komen, wat maakt je zo zeker dat het niks met oververhitting te maken heeft? Kan je dan eens wat meer over je temperaturen vertellen?
En met schoongemaakt, bedoel je dan ook vanbinnen het stof eruit gedaan enzo?
 
Ja, stof is er uit en de pc is ook gedefragmenteerd en opgeruimd (qua bestanden).

Ik zal zo even de tempraturen posten.
 
--------[ Sensors ]-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Sensoreigenschappen:
Sensortype Winbond W83627THF (ISA 290h)
GPU sensortype Driver (NV-DRV)
Moederbordnaam MSI MS-7046 / 7100 / 7125

Temperaturen:
Moederbord 33 °C (91 °F)
CPU 31 °C (88 °F)
Aux 15 °C (59 °F)
GPU 50 °C (122 °F)
Maxtor 6V250F0 34 °C (93 °F)

Koelingsventilatoren:
CPU 2637 RPM
Systeem 1646 RPM
Noord Brug 5273 RPM
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan