Computer gaat heletijd aan/uit aan/uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelBoxma

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2009
Geachte forumleden,

Ik zit met een probleem dat de computer heletijd aan en uit gaat, waar kan dit aan liggen..... Het is een nieuwe computer die in elkaar gebouwd is..

Hij blijft ongeveer 3 / 5 sec actief en dan gaat die weer uit en weer aan, van zelf..

Grafische kaart: HD4890 (ATI Radeon HD4890) JCXXUO
Processor: Core™ i7-860 (4x 2800 MHz) HU1I29
Voeding: CMPSU-750TX (750 Watt) TN7V68
Kast: Nine Hundred II (9 x) TQXA59
DVD Brander: PX-880SA (24 / 8 / 12 speed) CEBX20
Moederbord: P55A-UD4 (Intel® P55) GUEG11
Harddisk: WD5000AADS (500 GB) A9BW58
Geheugen: 4 GB DDR3-1333 Kit (4096 MB) ICIFM7

Leverancier: www.alternate.nl

Hoi,

Heb je hem zelf in elkaar gezet of Alternate? als alternate het heeft gedaan zou ik contact met Alternate opnemen i.v.m. garantie

Zelf, samen op mijn stage (ICT bedrijf), maar hun weten ook niet waar het aan ligt

Hoi,

Op welk punt gaat hij uit dan als ik vragen mag? geef even meer info wanneer en hoe heb je windows al wel kunnen installeren?

Windows 7 is al geïnstalleerd, en de computer is nu 2 dagen lang gewoon goed werkende, en opeens gaat die aan/uit aan/uit aan/uit, dus het moet iets zijn kwa hardware....

Verder kreeg ik eerst ook met een 2e RAM geheugen, blue screen's, en die heb ik nu eruit gehaald en die 2 dagen liep de pc gewoon goed... maar nu gaat die aan/uit aan/uit..

Hoi,

Gaat hij uit als hij in windows is of net voordat hij in windows komt, en dat geheugen zou ik maar terugsturen en nieuwe vragen lijkt me

Als ik de pc opstart, gaat hij naar 3 seconden al uit, en weer aan en weer uit en weer aan... geen tijd dus om het beeldscherm aan te krijgen en om op te starten

Hoi,

Ja, je zegt dat hij het goede gedaan hebt en nu kom nog niet door de bios heen vreemd wil je de stekkertjes van de aan/uit knop even van het moederbord af halen en dat even contact maken tussen die twee pennetjes waar die stekkertjes en kijken wat er dan gebeurt.
En anders alles uitbouwen en buiten de kast op een plankje hout leggen en zo proberen zo doe ik dat meestal als ik problemen heb

Laatst bewerkt:
Oke, zal ik proberen.

Ik ben weer bij de computer Woensdag, wat zou ik nog meer uit kunnen testen? En wat zou het kunnen zijn

Hoi.

Misschien dat de aan /uit knop blijft hangen heb ik ook eens gehad buiten de kast goede werken ingebouwd in de kast en ging weer aan en uit. dus daarom ik zit zomaar even mee te denken hoor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan