Na lange tijd een probleem wat ik niet kan beoordelen wat er nu niet goed/kapot is!
Het gaat om een zelf bouw computer met de volgende onderdelen:
Moederbord: Rampage III Extreme
Voeding: Coolmaster Silent pro 700 watt
Video kaart:Geforce GTX 760
Mijn probleem is dat als ik de startknop indruk er niets gebeurd.
Wat heb ik gedaan:
voeding er uit gehaald en schoon gemaakt. Daarna werkte het weer........paar dagen!
voeding getest ,voeding er uit gehaald en vervolgens de groene draad met zwart doorverbonden (zodat hij het moederbord ziet) voeding aangezet en ventilator gaat draaien je zou dus zeggen dat de voeding werkt!?
voeding weer ingebouwd en alles aangesloten maar weer niets. het duurt ook een tijd voordat de start en reset gaan branden.
hij staat nu een tijd onder spanning maar doet dus niets........het enige wat ik zie zijn een paar componenten die oplichten zoals de start knop en reset op het moederbord.
wie o wie helpt mij uit de droom
Het gaat om een zelf bouw computer met de volgende onderdelen:
Moederbord: Rampage III Extreme
Voeding: Coolmaster Silent pro 700 watt
Video kaart:Geforce GTX 760
Mijn probleem is dat als ik de startknop indruk er niets gebeurd.
Wat heb ik gedaan:
voeding er uit gehaald en schoon gemaakt. Daarna werkte het weer........paar dagen!
voeding getest ,voeding er uit gehaald en vervolgens de groene draad met zwart doorverbonden (zodat hij het moederbord ziet) voeding aangezet en ventilator gaat draaien je zou dus zeggen dat de voeding werkt!?
voeding weer ingebouwd en alles aangesloten maar weer niets. het duurt ook een tijd voordat de start en reset gaan branden.
hij staat nu een tijd onder spanning maar doet dus niets........het enige wat ik zie zijn een paar componenten die oplichten zoals de start knop en reset op het moederbord.
wie o wie helpt mij uit de droom