computer gaat spontaan uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

kklau85

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Hoi iedereen,

Sinds vandaag heb ik problemen met win XP
als ik de computer opstart gaat de computer op eens uit.Ik krijg geen foutmelding maar gaat meteen uit.
nu is mij vraag wat is er met me computer aan de hand??
wie o wie kan me helpen ?

groetjes
kklau

Kan een hoop zijn, misschien iets meer informatie.
Nieuwe pc / Nieuw geinstalleerd software / heb je een virusscanner / heb je een firewall.

Ik heb het ooit eens gezien bij een asus systeempje, die werdt te warm en hij schakelde zichzelf dan i.v.m. de veiligheid zelf ineens uit.

hallo,

heb een jaar oude computer en heb inderdaad een asus moeder bord,.heb een firewall van zonealarm en een virusscanner bitdefender.

hoe kan ik zorgen dat mijn computer weer doet.
is het probleem te verhelpen.

groetjes kklau85

Misschien moet je is de zijkant van je systeem openmaken en je computer dan opstarten.

Zodra hij zichzelf uitschakeld controleren of de processor warm wordt.
Pas op dit kan echt loei heet worden bij slechte koeling.

Controleer ook of je ventilatie goed werkt.

ik heb het zelfde probleem gehad. bij mij was het de voeding die niet goed meer koelde en dus te warm werd. ik heb een nieuwe voeding erin gezet en het probleem was verholpen.

Ik heb 't probleem ook gehad een tijdje geleden. Ik was bang dat het een virus was, ondanks dat mijn virusscanner up-to-date was en ik nooit zomaar bijlagen open. Maar er was echt geen virus te bekennen. Hardware ook in orde. XP opnieuw installeren bracht de oplossing, nu geen problemen meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan