Computer gaat steeds uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

steegje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 apr 2008
Berichten
3
Hoi...
Ik heb een acer van 2, 3 jaar oud...altijd goed...nu zit mijn zoon er world of warcraft op te spelen..en gaat hij iedere keer uit zichzelf uit...kan dit komen omdat hij te warm word en dit een soort beveiliging is....hij heeft er eerst 4 weken gewoon op gespeeld..en nu sinds 2 dagen gaat hij om de haverklap uit...soms zelfs om de 5 minuten...heeft iemand misschien een idee wat dit kan zijn...alvast bedankt...;)
 
Hoi,

Ja dat zou best eens kunnen kijk eens nadat hij uit is gegaan en weer opnieuw opstart in de bios naar de temperaturen.

Modag
 
Maak hem eens open... redelijke kans dat de koeling van de CPU vol stof zit.... en/of dat de ventilator moeizaam draait.... Check meteen ook de koeling van de videokaart...
 
thanx

thanx...ga ik allebei even proberen...mits ik die acer openkrijg natuurlijk...alvast bedankt voor jullie snelle reactie....:thumb:
 
mijn kameraad had daar ook eerst problemen mee, en hij heeft zoveel koelers in zijn pc dat ding word egt niet warm. het probleem bij hem lag bij een voeding te weinig watt doorgaf voor games dus hij sloeg steeds vanzelf uit. hoeveel watt voeding heb je?
 
Ik heb hem vanmorgen uit elkaar gehaald en helemaal uitgestofzuigd...en mijn zoon zit er nu ruim een half uur op te spelen en hij doet het vooralsnog nog steeds...so i'll keep my fingers crossed en met een beetje mazzel is het probleem opgelost....wil jullie allemaal bedanken voor jullie genomen moeite...en hoop dat als het niet gelukt is of als ik weer eens iets heb, ik weer een beroep op jullie kan doen...
thanx,
miranda:love:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan