computer games

Status
Niet open voor verdere reacties.

benito_h

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
hoi
ik heb een netwerk van 2 pc gemaakt
om Cstrike te spelen (is een game).
1 comp doet het heel normaal
maar bij de andere als ik naar een server wil of aan het connecten ben krijg ik zwart beeld
heb al 300 driver geprobeert maar wilt niet luken
dus nu kan ik alleen maar met 1 pc Cstriken
kan iemand me uit mijn lijden halen.

Werkt het netwerk gewoon wel en voldoet die 2e computer wel aan de systeemeisen?

cstrike

Ja hij werkt nog goed op het netwerk allebij de comps kunnen op internet.
ik heb geen problemen met die comp alleen dat ik niet kan Cstriken niet op lan en ook niet op internet
mijn beeld wordt gewoon in 1keer zwart

Doet het netwerk het wel gewoon goed? Dus kunje elkaar zien en kun je ook bestanden delen?

En las je een game aanmaakt natuurlijk wel local kiezen en niet internet, want dat gaat niet.

Enne, heb je voor 2 PC's ook niet 2x de game nodig, anders probeer je tegen elkaar te spelen met dezelfde key, da gaat natuurlijk niet :mad:

Geplaatst door MrLee
Enne, heb je voor 2 PC's ook niet 2x de game nodig, anders probeer je tegen elkaar te spelen met dezelfde key, da gaat natuurlijk niet :mad:

Dat is inderdaad een belangrijke voorwaarde. Werkt CounterStrike wel gewoon op die andere computer (met zwart beeld) als het normaal (niet op internet of op netwerk) speelt ??

hms

ALLES DOET HET NOG GOED

ik kan bestanden zenden en delen toen hij niet aan het netwerk was kon ik nog wel gewoon Cstrike ermee.
ik had de hele comp een format C: gegeven maar hij blijft hetzelfde probleem houden..

<sorry later reactie>

En het antwoord op mijn vraag en die van Bokkie77? :confused: Is dat ook ok?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan