computer gebruikersnaam laten onthouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Heb nu bij helpmij.nl eerst de gebruikersnaam moeten intoetsen. Het is toch ook mogelijk dat de computer deze onthoud?

Hoe kan ik dit veranderen?:eek:

Onthoud mij of herinner mij al gedaan

Dat heb ik al aangevinkt.Echter het helpt niet.Ik moet het ergens kunnen instellen,maar waar???
Alvast bedankt!

Dat zou ik niet weten maar gaat het op helpmij of om de PC, want anders staat je vraag verkeerd.

je moet het kunnen instellen op eigen computer

De website van Helpmij onthield mijn gebruikersnaam voorheen ook altijd.Dus was maar een voorbeeld.
Het gaat dus om alle gebruikersnamen op mijn computer

gebruik CCleaner

Ja,ik gebruik CCleaner,maar dat deed ik voorheen ook al,en eerst herinnerde de computer de gebruikersnamen wel.:eek:

Het kan aan ccleaner liggen , probeer eens hetvolgende , eerst schoonmaken met ccleaner , dan naar helpmij en je gebruikersnaam en eventueel ww. invullen , helpmij afsluiten en weer naar ccleaner en klik hier op opties , daarna op cookies en sleep alles wat in het linkerscherm staat naar het rechterscherm .
Wordt je gebruikersnaam nu wel onthouden ?
Hans

helaas

helaas,onthoud ook na gebruik CCleaner niet

wie heeft een oplossing?

Wie heeft er een oplossing?:rolleyes:

nog erger geworden,nu wordt wachtwoord ook onthouden

Heb van alles geprobeerd. De Computer moet bij mij ALLEEN de gebruikersnaam onthouden.

Hoe weet ik niet,maar als ik nu inlog op mijn eigen website,staat er nu de gebruikersnaam EN wachtwoord automatisch,terwijl er alleen de gegruikersnaam moet komen te staan.

Hoe ik dit voor mekaar gekregen heb weet ik niet,maar mijn vraag is,hoe kan ik nu herstellen dat de computer ALLEEN de geruikersnaam onthoud en NIET het wachtwoord?:eek:

help!

Lukt me echt niet,wie weet oplossing. Kan een firewall de oorzaak zijn?:eek:

nog niet opgelost

Nog niet opgelost,was het maar waar!!!

Sinds andere computer dit probleem!!!:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan