Computer gecrashed?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

VIP er

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
Hallo
ik heb probleem, mijn computer is gisteren gecrashd, en ik heb geen flauw idee hoe. hij start op en laat gewoon alles zijn dat hij normaal ook doet.
daarna zegt hij dat de computer een keer verkeerd is afgesloten en moet je een opstart modus kiezen. welke ik ook kies (veilige modus etc.) het gaat mis.
nadat ik dus een modus heb gekozen gaat hij naar het scherm waarop hij aan het laden is het gewone doodnormale windows vlaggetje met de blauw balk, en daarna loopt hij gewoon vast. hij begint weer opnieuw met opstarten en zo gaat hij de hele tijd maar door.

alvast bedankt voor de hulp :)

Mogelijk is er iets in je winows (C:\windows) beschadigd, maar het kan ook mogelijk zijn dat er iets in je BIOS verkeerd staat ingesteld.
Ik zou de boot van je bios even op DEFUALT zetten als dit nog niet zo stond

ik heb weinig tot geen verstand van copmuters :confused: dus iki heb geen flauw idee hoe ik de BIOS op default kan zetten...

hmm. als je er zo weinig verstand van hebt neem ik aan dat je ook niet in je bios hebt lopen spelen met de instellingen.
Start de computer op vanaf de windows cd en selecteer de optie "windows herstellen"
Ik hoor het nog wel van je

klopt, het probleem is dat ik die CD nooit heb gehad :(
wij hebben die computer ooit gekregen een kennis en daar niet de installatie CD van windows bij gekregen.
is er niet een mogenlijkheid om het zonder de CD te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan