computer gecrashed

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneller

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2008
Ik was gister avond het spel aan het spelen World of warcraft(wow-europe.com) maar toen oppeens crashte mijn computer voor geen ene reden. mijn scherm werkte nog maar mijn computer was kapot. Ik doe hem weer aan niks gebeurt er verwissel de kabels niks. zelfs de "power" leveraar verwisselt maar nog steeds helemaal niks.

misschien is de uitleg van mijn verhaal wat vaag maar ik hoop dat ik kan worden geholpen

ik hoop niet dat ik dit in de verkeerde sectie heb geplaatst:P

bedankt,
sneller

Laatst bewerkt:
Als je dat kunt, moet je het zijpaneel van de computer halen.

Dan moet je even voor ons kijken of er enige lampjes op je moederbord branden. (zorg wel dat je voeding aan staat en de 'power leveraar' ;) aangesloten zit op het stopcontact).

Als je dat kunt, moet je het zijpaneel van de computer halen.

Dan moet je even voor ons kijken of er enige lampjes op je moederbord branden. (zorg wel dat je voeding aan staat en de 'power leveraar' ;) aangesloten zit op het stopcontact).

ten eerste bedankt voor het snelle antwoordt

ten tweede er brandt niks geen 1 lichtje

ten eerste bedankt voor het snelle antwoordt

ten tweede er brandt niks geen 1 lichtje

hmm heb je een paar systeem specificaties voor mij?
Voornamelijk de aantal watts dat je voeding heeft een welk merk
voeding. Want ik denk dat daar de probleem in zit.

Hmm het kan zijn dat je voeding ermee gestopt is want het was al niet een van de sterkste alhoewel het wel een A-merk voeding is.

dat kan het niet zijn.. denk ik temminste want ik heb de voeding al een keer verwisselt met een werkende (van een andere 'werkende' computer)

mm misschien kan het wel een lekkende capacitor zijn weet niet:P

mm ik mag aanemen dat het probleem niet kan worden opgelost door worden dus naar een 'computer maker' gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan