Computer geformatteerd, geluid doet het niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PaulMolenaar

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2003
Hoop dat jullie me verder kunnen helpen, heb hier al een aantal topics gelezen, en ik heb de volgende stappen al geprobeerd.

Ik heb een Dell computer, de kaart heb ik er uit gehaald om te kijken wat voor een het was: Creative Labs model SB0200 Soundblast Live, dit dus volgens de stikker op de kaart.

Heb ook Everest gedownload:

content.php

Hoop dat het te zien is, zoals je ziet is mijn grafische kaart overleden, althans daar ga ik maar vanuit :D!

Ik heb ook de volgende driver geprobeerd te installeren: creativelabsliveSB0200dellxp, maar dan krijg ik een foutmelding dat er geen sound blaster kaart is op mijn computer.

Voordat ik mijn computer formatteerde geen problemen gehad met het geluid, ik heb ook een 5.1 setje van creative. Alleen totaal geen cd's meer. Misschien dat mijn geluidskaart het wel doet, maar dat ik iets moet installeren voor die 5.1 set?

Zoals je ziet doet het plaatje het niet, zal even zeggen wat er bij multimedia staat:

Creative SB Live! Series Audio Processor
Intel 82801EB ICH5 - AC'97 Audio Controller [A-2/A-3]

Kijk eens bij Dell, daar staan alle drivers voor je PC waarvan je niet het type hier opgeeft.

Ben nu via de site van Dell een driver aan het downloaden van 24,1MB, duurd even met mijn internetverbinding.

Laat zometeen weten of het werkt.

Bedankt voor je tijd in ieder geval :)!

Ik had idd gelijk op Dell moeten zoeken, ik heb nu weer geluid, bedankt iig!
Zal volgende keer zelf nog wat beter zoeken!

Mooi dat het werkt en dat je ervan leert.:thumb:

Je kunt zelf de vraag rechtsonder als opgelost zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan