Computer hangt vast na opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blabla2

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Berichten
144
Hallo mensen,
2 dagen geleden heb ik mijn laptop opnieuw geinstalleerd. Antivirus programma erop gezet enz enz, maar nu hangt hij opeens vlak na het opstarten (dus op het bureaublad) vast. de eerste minuut na het opstarten kan ik nog iets doen, (dingen aanklikken enzo) maar dan hangt alles vast en kan ik niks meer aanklikken. Mijn muis kan ik nog wel bewegen.
Dan word het scherm wit en na ongeveer 5 minuten word het scherm zwart, en er komt een melding te staan: Fout - beveiligingsopties
Dan gaat hij weer terug naar het bureaublad, maar nog steeds kan ik niks aanklikken. Ctrl-alt-del werkt niet.
Dit proces herhaalt zichs steeds weer, het maakt niet uit hoe vaak ik hem opnieuw opstart.
In veilige modus werkt alles wel zonder vast te hangen.

Mijn laptop:
Acer aspire 8930
Processor: Intel dual core 2,0 ghz
Videokaart: Nvidia 9600m gt
Ram: 4gb
 
Ben je zeker dat het geen virus of iets dergerlijks is?
Dit zorgt vaak voor zulke problemen.
Miss moet je eens combofix proberen, die gaat heel je computer op alle mogelijke virussen/spyware/adware/ (enz.) controleren.

Olivier :confused:
 
dus je bedoelt dat ik in veilige modus met netwerkmogelijkheden dat programmatje moet downloaden ofzo? want ik kan in normale modus dus niks aanklikken.
 
Idd, probeer het eens in veiligheidsmodus.
Dan ben je zeker dat het geen virus is.
Als het probleem zich blijft voordoen dan zal het waarschijnlijk een foutje zitten in je windows :confused:

Olivier ;)
 
Ik heb het programmatje in veilige modus gedownload en geopend, en hij heeft gescand en windows herstartte mijn computer.
Nu krijg ik na het opstarten een zwart scherm met muis die ik kan bewegen.
Wat moet ik nu doen..?
 
OPGELOST

Dat combofix programmatje maakte het alleen maar erger en mijn computer wilde HELEMAAL niet meer opstarten.
Uit wanhoop maar weggebracht, en het bleek de harddrive te zijn die kapot was.
bedankt voor alle hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan