Computer hangt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

xboxtim

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2007
Steeds als ik CoD speel blijft mijn pc hangen ik snap het niet.. kan iemand me helpen

Steeds als ik CoD speel blijft mijn pc hangen ik snap het niet.. kan iemand me helpen

Vertel eens wat meer over je computer, Kan je computer CoD uberhoupt wel draaien? word er iets in je systeemkast te warm waardoor het systeem uit veiligheid afsluit?

Computer blijft hangen

Mogelijk is je besturingsprogramma niet geschikt voor het spel of zelfs je gehele pc. Indien je PC wel geschikt is heeft deze mogelijk te weinig intern geheugen voor dat spel.

Maa zoals al is gezegd...Wat is je pc-configuratie ?

Mijn computer kan dit spel zeker aan mijn RAM geheugen is 128.0 MB mijn videokaart is: NVIDIA GeForce 6800 LE

maar het gebeurd meestal zo: dan speel ik en dan hangt die 30 sec. ofso en dan kan ik weer verder en soms blijft hij hangen maar dan start de computer opnieuw op

dus volgens mij is hij dan niet te heet ??

Zet het spel eens op de laagste grafische settings en ga het spel spelen. Zet ook de zijkant van je behuizing open.

Vermoed toch een temperatuur-probleem; de videokaart of de processor.

Zet het spel eens op de laagste grafische settings en ga het spel spelen. Zet ook de zijkant van je behuizing open.

Vermoed toch een temperatuur-probleem; de videokaart of de processor.

hoe moet ik het spel op de laagste grafische settings zetten?? en wat is de zijkant van je behuizing?? bedoel je van de pc zelf??

een temperatuur probleem kan het togh niet zijn dat had ik eerst wel 1jaar geleden maar dan valt je pc gelijk uit en dan blijft hij niet eerst vasthangen.. want alsie vasthangt en opnieuw opstart krijg ik zon bericht dat hij is hersteld van een ernstige fout

hoe moet ik het spel op de laagste grafische settings zetten?? en wat is de zijkant van je behuizing?? bedoel je van de pc zelf??

een temperatuur probleem kan het togh niet zijn dat had ik eerst wel 1jaar geleden maar dan valt je pc gelijk uit en dan blijft hij niet eerst vasthangen.. want alsie vasthangt en opnieuw opstart krijg ik zon bericht dat hij is hersteld van een ernstige fout

De grafische opties bekijken in het menu van het spel.

Je pc start ook opnieuw op om te voorkomen dat hij oververhit raakt. Is een beveiligingsfunctie.

Dus je moet je temperaturen bekijken met een programma als Speedfan:
http://www.almico.com/speedfan.php

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan