Computer hapert steeds.

Status
Niet open voor verdere reacties.

venom202

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2009
Computer hapert steeds.
Hallo allemaal,

Sinds 4 dagen begint mijn computer te haperen nadat hij iets van 2+ uur aan staat.
Hij hapert niet de heletijd, maar hij begint alleen als je applicaties opstart of youtube(bijvoorbeeld ook andere sites) filmpje aan het streamen bent. Me muis springt alle kanten op als ik hem beweeg. En als ik muziek aan het luisteren ben, dan gaat de geluid ook zwaar stotteren.
Maar ik kan wel een spel spelen, of gewoon normaal muziek luisteren. Maar dan start ik voor de rest ook verder niks op. Anders stottert de muziek en me muis weer voor een paar seconden.
Maar nadat de 2+ uur voorbij is, dan kan me computer opeens geen zware sites aan(youtube, ebay etc).
Maar als ik hem voor opnieuw opstart dan doet hij het weer normaal.

Ik weet niet zeker tot welke catagorie mijn probleem toebehoort. Ik zal het fijn vinden als u het kunt melden aan mij, om ervoor te zorgen dat ik mijn post verplaats

Ik hoop in ieder geval dat iemand een oplossing weet en me kan helpen.

Ik heb net 1 uur geleden een 7 uur lange defrag achter de rug
Ik heb mijn PC gescant met Search and Destroy en Spyware Terminator tegen spyware
Ik heb mijn PC ook nog gescant met mijn AVG anti virus, heb ook nog anti-rootkitscan gedaan (maar weet niet precies wat dat is).
Mijn vista is voorgeinstalleerd op mijn Sony laptop en is dus legaal.
Heb SP1 als updat voor mijn vista.

Mijn laatste activiteit zijn dat ik met mijn windows firewall heb geknoeid, maar het lijkt me sterk dat ik iets zo heb verknald. En ik heb een beetje geknoeid met Windows > system32 > driver > etc map , maar hierbij lijkt het me ook sterk dat iets beschadigd is. Me zusje heeft muziek gedownload die ik op mijn itunes lijst moest zetten en op de ipod moest synchroniseren. Maar ik heb de muziek bestanden zelf niet gekopieert.
En ik heb een ontzettend lange installatie achter de rug van Adobe photoshop cs5 van 10gig paar dagen terug.

computer specs:
Besturingssysteem: Proccesor Intel(R) Core(TM) 2 Duo CPU T6400 @ 2.00GHz (2 COUs), ~2.0GHz
Geheugen: 3038 RAM (er staat 4 gig ram op "computer > Eigenschappen", maar ik denk dat het te maken heeft dat dit een 32 bits systeem is)
Grafische kaart: Ati radeon 3430
DirectX-versie: DirechtX 10

Sorry voor het reposten( ik weet niet precies waar mijn probleem tot toe behoort)

Groetjes,

Een beetje geknoeid met de system32 map en de firewall......................?

Begin maar met systeemherstel naar de datum van vóór het geknoei met deze dingen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan