Computer herkent headset niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

urbsmiles

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2009
Ik heb vandaag een headset binnen gekregen, maar toen ik hem in de pc stopte herkende hij hem blijkbaar niet als headset, want ik krijg geen geluid door de oren van de headset en de microfoon reageert niet als ik erin praat. Ook krijg ik geen msn pingeltje (of x-fire pingeltje) wanneer iemand iets tegen mijn zegt via 1 van die chatprogramma's. Weet iemand waar dit misschien aan ligt, want zelf heb ik bij het configuratiescherm ook nog geen goed instelling kunnen vinden. Het gaat hier om een Creative Fatal1ty headset.

Ik heb vandaag een headset binnen gekregen, maar toen ik hem in de pc stopte herkende hij hem blijkbaar niet als headset, want ik krijg geen geluid door de oren van de headset en de microfoon reageert niet als ik erin praat. Ook krijg ik geen msn pingeltje (of x-fire pingeltje) wanneer iemand iets tegen mijn zegt via 1 van die chatprogramma's. Weet iemand waar dit misschien aan ligt, want zelf heb ik bij het configuratiescherm ook nog geen goed instelling kunnen vinden. Het gaat hier om een Creative Fatal1ty headset.

Heb je een driver geïnstalleerd?
Volgens mij moet dit wel want het is via usb.
Zo niet probeer ze eens in de achterkant van de computer, niet in de voorkant dus.
Mvg

Heb je een driver geïnstalleerd?
Volgens mij moet dit wel want het is via usb.
Zo niet probeer ze eens in de achterkant van de computer, niet in de voorkant dus.
Mvg

Nee, dat is nou juist het probleem. Het is geen usb kabel en er zat ook niet appart een instalatieprogramma bij op een cd-rom.

Dit is hem toch? want zie daar toch echt usb:rolleyes:
http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2008/07/creative-fatal1ty-x-fi-usb-gaming-headset.jpg

Maar goed denk dat je even met je stuurprograma van je geluids kaart moet prullen.
Mvg

Dat is hem idd, maar er zit bij mij geen usb op. Gelukkig hebben we bij mij thuis de oplossing al gevonden. De ingang van de luidsprekers van mijn headset moest niet in de ingang van de luidsprekers van mijn vorige headset, maar in die van de boxen. Je ziet wel dat ik er niet zo veel van af wist :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan