Computer herstart na enkele minuten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter_Evers

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2003
Hoi allemaal,

Toen ik vanochtend mijn pc aanzette herstarte hij direct na de POS, na enkele malen proberen kwam ik uiteindelijk in windows XP terrecht, maar ik was nog geen 10s bezig of de pc herstarte al weer, het ligt niet aan windows XP, en ook niet aan de grafische kaart.

Weet iemand de oplossing?

Bedankt :D.

Koel probleem?
virus probleem?
PCI conflict ?
ander hw probleem door update ?

kun je wel in de F8 modus starten ?

Heb je iets aparts gedaan voordat het gebeurde? Een bepaalde update of een bepaalde install?

Maak je fans eens stofvrij ook de fan van je procesor.

Gr. martin

naah, geen virus, ik zoek het eerder bij de hardware: mijn eerste gedacht gaat uit naar een defect moederbord of voeding. kzou zeggen probeer in eerste instantie kaal op te starten en in tweede instantie andere voeding en in derde instantie ander moederbord

Geplaatst door skelle
naah, geen virus, ik zoek het eerder bij de hardware: mijn eerste gedacht gaat uit naar een defect moederbord of voeding.
Waar baseer je dat op? Het enigste wat je van hem weet is dat het niet aan windows ligt en niet aan de graphkaart.. virus is helemaal niet uitgesloten.

Het is inderdaad wel waarschijnlijk omdat windows al niet kan worden opgestart.

Geplaatst door James007

Afsluiten... herstarten... misschien een variant:)

Neehee, deze PC sluit niet af maar valt uit.
En dat virus start het afsluitproces op. En daar lijkt hier geen sprake van te zijn.
Tenzij nog andes aangegeven wordt door de TS.

En dit soort virussen laten je PC niet herstarten na de POST want ze runnen vanuit Windows.

We praten er met zijn allen reeds gezellig over, ik ben echter heel benieuwd naar wat antwoorden:

recente aanpassingen,
kan de F8 nog wel,
.............

(topicstarter) Peter heeft niet meer gepost na zijn oorspronkelijke vraag...................

Geplaatst door XP_PC
En dit soort virussen laten je PC niet herstarten na de POST want ze runnen vanuit Windows.
Daar zit wat in...

Nu maar wachten op wat meer info van de topicstarter.

@Pasja: Give him some time... de vraag staat er nog maar een halve dag op.

James:)

Geplaatst door XP_PC
En van die BOOT-virussen? Of zoiets...:confused:

IK ook NIET, MAAR door de ALGEMENE omschrijving kan het zowat VANALLES zijn. SNAP je? Ik laat ALLE denkwegen OPEN.

Geplaatst door James007
IK ook NIET, MAAR door de ALGEMENE omschrijving kan het zowat VANALLES zijn. SNAP je? Ik laat ALLE denkwegen OPEN.

Jaha, en daarom gaan we nu allemaal stil zijn en braaf op de TS wachten.
(pfff)

James,
met je opmerking "geef 'm wat tijd" ben ik het helemaal eens, alleen, als ik het op mijzelf projecteer:

ik heb ook wel eens een pc probleempje / vraag gehad. Ik weet dan dat ik bijna niet kan wachten op het antwoord en dus kijk ik regelmatig naar mijn mailbox, zeker ook omdat ik weet dat een 1e reactie van iemand veelal binnen een paar minuten, maar in ieder geval binnen een uur zeker gepost is. Zodoende had ik verwacht dat er inmiddels wel een respons zou zijn gekomen..............

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan