Computer herstart na enkele minuten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ook:D
Bij mij is het wachten tot men Gmail Notifier rammelt en dan spurt ik er naartoe;):D

James:)

Zie je helaas toch vaak dat er een vraag op helpmij gepleurt word en de mensen die geantwoord hebben er meer mee bezig zijn dan de mensen die de problemen hebben.
Maar iedereen stelt zijn eigen prioriteiten he :D
:confused:

Ik heb deze optie nog niet gezien:
Rmuisknop deze computer>eigenschappen>geavanceerd>opstart en herstelinstellingen>instellingen>vinkje weghalen bij de computer opnieuw opstarten.
Nu krijg je ipv opnieuw opstarten een foutmelding.
probeer het eens.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door maikel9
Ik heb deze optie nog niet gezien:
Rmuisknop deze computer>eigenschappen>geavanceerd>opstart en herstelinstellingen>instellingen>vinkje weghalen bij de computer opnieuw opstarten.
Nu krijg je ipv opnieuw opstarten een foutmelding.
probeer het eens.
En wanneer moet ie dat dan doen? In 10 seconden?:p

Geplaatst door James007

Bijvoorbeeld..

En anders bij de geavanceerde opstartopties van Windows (waar ook veilige modus rondbengelt).

Geplaatst door James007

Probeer het eens met een stopwatch James en zie of je het haalt :p
Al is het warm ik denk dat het lukt ;)

Ok, daar ben ik weer :-).

Ik denk dat ik het al heb opgelost in de tussentijd, hdd defect ff getest op andere pc en die gaf een schijfleesfout aan. Duidelijk genoeg dus er komt een nieuwe hdd aan. Cooler van m'n video kaart doet het ook niet maar met andere video kaart deed hij het ook niet dus daar kan het ook niet aan liggen.

Bedankt voor jullie hulp :D.

Over en uit.

ff voor mij nieuwsgierigheid : waarom reageerde je niet ietsiepietsie eerder ?

Geplaatst door Peter_Evers
Ok, daar ben ik weer :-).

Ik denk dat ik het al heb opgelost in de tussentijd, hdd defect ff getest op andere pc en die gaf een schijfleesfout aan. Duidelijk genoeg dus er komt een nieuwe hdd aan. Cooler van m'n video kaart doet het ook niet maar met andere video kaart deed hij het ook niet dus daar kan het ook niet aan liggen.

Bedankt voor jullie hulp :D.

Wat doe jij met die PC :8-0:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan