Computer herstarten, paswoord automatisch ingeven...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morsyd

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Berichten
165
Met behulp van het programmaatje uit onderstaande link laat ik een computer die de hele dag moet aanstaan om te loggen iedere nacht herstarten.

http://www.multidesk.be/artikels/artikel/149/Hoe-kan-ik-mijn-PC-op-een-bepaald-tijdstip-automatisch-laten-afsluiten-in-Windows.html

Althans, dat tracht ik. Enige probleem is dat er op de pc een wachtwoord zit, en dat deze nog manueel moet ingegeven worden.
Is er enige mogelijkheid dat dit paswoord automatisch wordt ingegeven ofzo... of dat deze stap wordt overgelaten, zonder deze account met paswoord te verwijderen?

alle hulp welkom
 
De bedoeling van het paswoord is dat niemand op die account kan inloggen. Aangezien je zegt dat die usernaam zijn paswoord niet kan verwijderd worden, zal dit wel zijn reden hebben?

Toevoeging: Mogelijk zijn er wel progjes die je automatisch kunnen inloggen of zo. Maar die heb ik niet.
En wat dit dan gaat doen met de beveiliging van uw pc, weet ik nog minder.
 
Laatst bewerkt:
Kijk hier, daar staat het precies in (2 keuzes die je kunt gebruiken).

Tijs.
 
Mja, het probleem is dat het paswoord verwijderen niet helpt.
Want dit zorgt er zelf voor dat de taak plannen via "geplande taken" niet meer lukt...
Aangezien je verplicht een wachtwoord voor je account moet opgeven in Windows XP...
eenmaal ik terug een account heb met paswoord zit ik weer bij mijn beginprobleem en moet het paswoord dus manueel ingegeven worden...
Een dagelijkse geplande herstart rond middernacht zit er dus momenteel nog niet in...
Enige andere suggesties hiervoor? (paswoord verwijderen kan dus evenuteel).
 
Mja, het probleem is dat het paswoord verwijderen niet helpt.
Want dit zorgt er zelf voor dat de taak plannen via "geplande taken" niet meer lukt...
Aangezien je verplicht een wachtwoord voor je account moet opgeven in Windows XP...
eenmaal ik terug een account heb met paswoord zit ik weer bij mijn beginprobleem en moet het paswoord dus manueel ingegeven worden...
Een dagelijkse geplande herstart rond middernacht zit er dus momenteel nog niet in...
Enige andere suggesties hiervoor? (paswoord verwijderen kan dus evenuteel).

ik neem men woorden terug... had niet grondig gelezen. Wat prutsen in het register werkt dus! Beankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan