computer indelings scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

deHoed

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2008
Goedendag,

Ik heb Windows 8 upgrate geinstalleerd, eerste indruk een grote vooruitgang. Ik kan nu niet meer vinden het scherm waar de comuter indeling op weer gegeven word. het scherm waar C:, D: E: op staat.

Graag hoor ik waar dit staat.

groet

Dehoed:)

De meningen verschillen over "vooruitgang", ik begin voorlopig niet aan Windows 8. Kun je niet net als met de voorgaande Windows versies de Windows toets+E gebruiken om Verkenner op te roepen?

Hoi,

Of al je met de muis rechts boven in het scherm gaat staan komt er toch een menu staat daar verkenner niet bij?

Bedankt voor de snelle reactie, ja windows toets+E, is de oplossing, ik wist dat ook bij de vorige windows niet. Zo zie je maar altijd iets te leren. Ik ben toch ook even getrigget op uw opmerking -----meningen verschillen over "vooruitgang"----- wat is er niet goed aan Windows 8, ik hoor graag van u voordat ik mijn andere computer ook van Windows 8 ga voorzien.

groet,

dehoed

Wat ik tot nu toe gezien heb, is het meer voor tablets of systemen met touchscreen geoptimaliseerd. Ik zie geen toegevoegde waarde ten opzichte van Windows 7.

Hoi Modag, nee dat gaat niet de oplossing is die crahs aangeeft, maar toch bedankt.

groet

dehoed

Hoi,

Kom naar mijn idee te vaak hier tegen dat bepaalde drivers niet willen en eigenlijk is win 8 voor touchscreen gemaakt, en is de opbouw flink verbouwd en moet je een firefox als standaard proberen wat een heisa nee voor mij voorlopig ook geen win 8

Ja Crach, dat klopt helemaal, maar ik kom van het gebruik van "Windows XP" en "Vista" af, "Windows 7" heb ik nooit gebruikt. Omdat ik toch een keer vernieuwen moet, meegaan zoals men dat noemt, dan is "Windows 8"toch een goede keuze, of niet?

groet

dehoed

Of dat voor jou een goede keuze is kan je alleen zelf bepalen.
De meesten van ons zitten op diverse fora net als ik en komen nog erg veel problemen tegen met W8......wat niet verwonderlijk is met een nieuw besturings systeem natuurlijk.
Ook ik wacht nog totdat alle kinderziektes eruit zijn en de fabrikanten up to date zijn.....
Zoals gezegd zie ook ik nog geen meerwaarde tegenover W7.

Hier nog wat sneltoetsen:
Ctrl+Shift+N Nieuwe Map

Win+P Extern Beeldscherm

Alt+Win+cijfer Jumplist

Win+Spatiebalk Vensters Transparant

Win+D Vensters Verbergen>nogmaals>Vensters Herstellen

Win+M Vensters Minimaliseren

Win+E Verkenner

Ctrl+Shift+Esc Taakbeheer

Ik zie wel een meerwaarde t.o.v. 7.........de prijs........een windows 8 pro voor 30 € kan je niet laten liggen als je XP of Vista wil upgraden...
De tiles zijn bijzaak,je kan direct op een "normale " desktop terecht na opstarten.......het open source programma "classic start menu" installeren,en je hebt een windows 7 pro zonder aero.....
Iedereen die nu nog voor een nieuwe 7 kiest,ipv 8 heeft geld teveel... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan