computer ineens kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjanspruit

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2012
Gisteravond was ik gewoon bezig op mijn computer, gewoon een beetje googlen. omdat het al laat was wilde ik mijn koptelefoon inpluggen. toen ik met het uiteinde van de draad van mijn koptelefoon de computer raakte viel die uit. maar hij ging niet eer aan. ik krijg geen reactie op de knoppen. ik weet zeker dat het niet aan de externe stroomtoevoer lag, omdat ik dat nog extra geconteroleerd had. maar wat kan het wel zijn en kan ik het zelf oplossen of moet ik naar een computerwinkel?

Hoi,

Misschien even meer info gaat het om een notebook of een desktop, uiteinde draad raakte de pc en viel uit stekker raakte je dus de pc?

het gaat om een desktop pc alles zat gewoon goed aangesloten want de draad viel niet uit mijn computer maar mijn computer ging zelf uit.

Hoi,

Denk toch dat er iets met de voeding niet in orde is lijkt het tenminste veel op als jer handig bent en je hebt de mogelijkheid om een andere voeding te proberen zou ik dat proberen .Maar niets gaat draaien of branden?

nee er gebeurd echt niets niets gaat draaien of branden maar toen het net gebeurd was heb ik mijn computer open gemaakt en goed geroken het rook niet verbrand ik weet niet of je daar nog wat mee kan?

Hoi,

Ja dan wordt het spoor zoekertje beginnende met de voeding.

Hoi

Als je deze even leest is er een optie om de voeding te testen alle kabels we los halen en dan proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan