computer installeert niet door na rebooten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Victor V

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Berichten
541
Ben op het ogenblik een HP Media Center PC m7280.nl aan het installeren met XP media center edition 2005. Echter na het rebooten gaat hij niet door met de installatie.

Hoe kan dit??
 
Zou het kunnen zijn dat hij van een USB stick, DVD of ander device wil opstarten en niet van C:\?
 
Zou het kunnen zijn dat hij van een USB stick, DVD of ander device wil opstarten en niet van C:\?
ja, hij vraagt weer om een toets in te drukken om van de DVD speler op te starten.....zonder iets te doen zou hij door moeten gaan met de installatie maar hier stokt hij ......
 
Haal de DVD er eens uit na die restart. Ik weet niet of dat iets gaat brengen, maar je kunt het proberen.

Heb je de disk ook helemaal leeggegooid, dus eerst partitie eraf en dan Windows er zelf 1 aan laten maken.
 
Haal de DVD er eens uit na die restart. Ik weet niet of dat iets gaat brengen, maar je kunt het proberen.

Heb je de disk ook helemaal leeggegooid, dus eerst partitie eraf en dan Windows er zelf 1 aan laten maken.
Heb de schijf wederom geformatteerd en systeemschijf laten opstarten vanaf een externe dvdbrander.......en hij doet't


probleem opgelost!!
 
Haal de DVD er eens uit na die restart. Ik weet niet of dat iets gaat brengen, maar je kunt het proberen.

Heb je de disk ook helemaal leeggegooid, dus eerst partitie eraf en dan Windows er zelf 1 aan laten maken.

Nou,als je de partitie verwijderd is er alles al echt helemaal af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan