computer is bijna niet te gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

charmedgirltjah

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Hoi allemaal, ik heb een probleem met mijn computer, en ik weet niet precies hoe die is ontstaan. Ik kan het zelf ook niet oplossen, want ik heb het al geprobeerd via systeem herstelpunt, maar dat is niet gelukt. Op de één of andere manier werken de downloads niet meer. Zo heb ik norton op mijn computer staan, maar die kan niet meer updaten, waardoor ik heel norton niet meer kan gebruiken. Bij norton moet ik nu op herstellen drukken om de dingen te herstellen. Als ik dat doe, gaat hij eerst proberen updates binnen te halen. Dit mislukt halverwege omdat ze zeggen dat ik niet met internet verbonden ben, terwijl ik dat wel ben volgens mijn verbindingsteken onderaan, en mijn bezoeken aan allerlei websites. Dan wil norton verder met herstellen en sluit hij halverwege af met de melding dat er een fout is opgetreden (waarschijnlijk doot het 'niet verbonden zijn met internet'.)
In de eerste instantie dacht ik dat dit aan mijn norton lag, maar dat is niet zo, want ik heb pas de sims 3 geïnstalleerd, en als ik die wil opstarten, krijg je een opstartscherm waarin je op starten kan drukken, maar ook naar de website kan van de sims 3. Je ziet dan bijvoorbeeld de nieuwste downloads etc. Alleen staat ook hier weer dat de webpagina niet kan worden weergegeven omdat ik niet verbonden ben. Ook ben ik via internet explorer naar deze site gegaan om een nieuwe buurt te downloaden. Deze komt dan te staan in dat opstartmenuutje waar vervolgens de download in een wachtrij komt te staan en dus niet binnengehaald kan worden. Dit kan op mijn laptop wel. Daar haalt hij hem eerst binnen en kan ik hem installeren. Daarom ben ik tot de conclusie gekomen dat er iets mis is met het (indirect?) downloaden van updates en dergelijke...
Ik hoop echt dat iemand kan helpen, want ik vind het vooral zonde dat ik mijn norton laat verlopen zonder te gebruiken..
Alvast bedankt!
Groetjes Angela

Hallo,

Probeer eens dit: Zet Norton uit en ga in SIMS naar die site van die updates :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan