Computer kan de SD kaart van mijn telefoon niet openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

chainboost

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2012
Hallo,

Ik wou vandaag wat bestanden op mijn SD kaartje zetten van mijn Xperia play, Als ik het kabeltje in de pc doe dan vindt hij wel een verwisselbare schijf maar die kan ik vervolgens niet openen! Heb 'USB-foutopsporing' aan (ook even uitgezet en weer aan) werkte ook niet, en ik heb gekeken bij de instellingen als ik hem verbindt maar deze staat ook op massaopslagmodus (goed dus). Mijn telefoon kan prima de SD kaart lezen, ook Clockworkmod kan hem benaderen net als Astro file manager. Heb geprobeerd de SD kaart te benaderen met Windows XP en 7 maar geen succes :(

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Heef de SD kaart niet een compleet ander bestandssysteem? 1tje die een PC niet herkend? Want als ik de HDD van mijn digitale TV systeem op de PC aansluit kan ik hem ook niet openen.

heb twee partities, 1 voor Link2SD en 1 gewone die het altijd heeft gedaan

Dan zal Windows de Link2SD partitie niet herkennen. Je zal hem moeten formatteren om hem te lezen.
Ohja en heb je je drivers goed geïnstalleerd?

Ja alles is goed geïnstalleerd, ga nu proberen via mijn telefoon de SD kaart te formatteren

Ik zie dat er een nieuwe firmware versie voor mijn apparaat is, ik ga wel updaten om het daarna te proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan