Computer kan de videokaart niet zien!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En de videokaart driver?!?!?

Is het echt zo lastig om gewoon overal antwoord op te geven of te doen?

Trouwens, ik weet niet of het er toe doet maar bij apparaatbeheer heb ik 3x PCI Express standard root port bij alle 3 staat een uitroeptekentje.
Bij apparaatstatus staat:

Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die kunnen worden gebruikt. (Code 12)

Als u dit apparaat wilt gebruiken, moet u een van de andere apparaten van dit systeem uitschakelen.

Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is.

Geef nu gewoon eerst eens antwoord op de vragen....:mad:

Word echt vervelend nu.

Ik ben niet van plan mijn tijd te verdoen als iemand niet in staat is dingen die gevraagd worden uit te voeren, dan kan ik beter iemand helpen die dit wel doet.

ik wil alleen maar zoveel mogelijk informatie geven zodat het mischien wat makkelijker word om de oorzaak te kunnen vinden.. maargoed. videokaart driver is ook opnieuw geinstalleerd.

Met als gevolg?

En ik snap dat je info wilt geven, maar je wilt te veel te snel en vergeet daarom dingen. Dat maakt het voor ons alleen maar moeilijker.

Oke prima, dan zal ik vanaf nu precies doen wat je zegt. videokaart driver is opnieuw geinstalleerd.

de beeldschermresolutie was wat veranderd maar voor de rest is er geen resultaat, computer vind de kaart nog steeds niet.

vandaag even gebeld en mijn probleem uitgelegd.
ze zeiden dat ik de drivers voor mijn onboard videokaart zou moeten installeren zodat ik die in de bios uit kan schakelen.
omdat hij de onboard videokaart niet ziet/vind kan hij de nieuwe videokaart niet detecteren zeiden ze.
kan dit kloppen?

Klein lichtpuntje in de duisternis!
ik heb de videokaart eruit gehaald>Monitor op de onboard videochip>in de bios kon hij de onboard chip zien!
ook checkte ik even bij apparaatbeheer, daar stond nu ook: Beeldschermadapters

wat is nu het verstandigste om te doen?

Probleem is opgelost.
Vista was het probleem.
ik heb windows xp ice geinstalleerd en alles verliep gewoon soepeltjes
hardware (videokaart) werd gedetecteerd en kon zo de drivers installeren, alles werkt nu.
ook zeer tevreden over de videokaart! ik kan alles in high quality doen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan