computer kan niet meer downloaden (zowel chrome als internet explorer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobje123

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2013
Beste mensen,

Ik zit met het volgende probleem: De computer kan geen bestanden meer downloaden. Hij probeert het wel maar op eind komt altijd de volgende melding "Beveiligingsinstellingen op je computer hebben dit bestand geblokkeerd".

Het probleem is dat ik nu ook geen pdf bestanden etc kan openen die online staan. Dit automatisch downloaden en openen gebeurt ook niet meer. De hulp die microsoft hier zelf bij geeft heb ik geprobeerd binnen de functie internetopties. Dit werkte niet. Daaarna met een computer die ernaast staat alle andere functies binnen internetopties "aangepaste beveiligingsinstellingen" aangepast en dit mocht ook niet baten.

Daarnaast heb ik een virus check gedaan en controle op malware. In beide gevallen is de computer schoon. Het modem heb ik voor de zekerheid ook gereset, maar nog steeds kan ik niet downloaden. Als laatste heb ik nog geprobeerd om naar een systeemherstelpunt te vinden en ook dit bood geen oplossing.

Heeft iemand idee waar deze fout aan kan liggen?

Alvast bedankt!

Job

Geldt dit voor álle pdfjes op elke willekeurige w w w-lokatie of alleen voor bepaalde pdfjes op bepaalde lokaties/?
Zelfde vraag voor overige bestanden die niet lukken.

Dit geldt voor 1 computer op de server. Dus 1 locatie die er last van heeft. En niet alleen pdf, maar elk bestand wat gedownload moet worden.

Ga eens naar het tandwieltje in IE, kies voor 'Internetopties' en daarna 'geavanceerd'. Onderin zie je 2 herstelopties. Voer die eens uit.

heel apart gast0225 de functie is donkerzwart en moet hem kunnen aanklikken, maar er opent niets. Vergelijk ik dit met de computer ernaast werkt deze functie wel. Kan dit deels een oorzaak zijn dat ik niet zo binnen deze optie kan komen?

Ik moet even passen. Wat je ervaart is net even té veel ellende tegelijkertijd. Je zou bijna toch aan een virus gaan denken.

ik heb via zoeken de zoekterm internetopties ingetypt en op die manier herstelt, maar dit kreeg het ook niet aan de praat.

Je werkt via een server schrijf je. Kan daarvandaan niet het e.e.a. afgeblokt zijn?

Ik heb geen idee hoe ik zoiets kan bekijken,want het is plots ontstaan en niemand zegt dat hij iets opvallends heeft gedaan aan de computer die op het netwerk zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan