Computer laat niks zien op beeldscherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

malicrose

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Ik heb twee computers naast mij staan die het zelfde probleem hebben. Ze geven niks door naar de beeldscherm. En op het moment dat ik de beeldscherm op deze computer aansluit doet hij het gewoon. Wat is het probleem wat moet ik doen?

Je hebt het dus over 3 pc's? Op twee daarvan werkt de monitor niet en als je diezelfde monitor op pc 3 aansluit werkt het wel?

Ik ga dit topic zeer zeker volgen, want behalve door "toeval" kan ik helemaal niets verzinnen.

Er van uitgaande dat de pc's allemaal goed werken
Misschien een tft scherm en op de 2 pc's een de verkeerde resolutie en/of refreshrate?
mvg leo
edit: dat is inderdaad gokken:D

Laatst bewerkt:
Ok, ik heb toch wat kunnen verzinnen............. (dankzij de reply van leofact ;) :D ) :
wat gebeurt er als je op F8 drukt tijdens de opstart van een van de 2 probleempc's?

Tja slimmer, want het resolutie verhaal begint pas als windows opstart en de BIOS post moet je dan wel zien.
Om weer verder te proberen.
Doen de pc's het met een andere monitor wel?
En wat voor verschil zit er tussen de drie pc's?
Handig om te weten is om wat voor monitor het gaat, wat voor pc's, video kaarten wel of niet onboard video?

Tja slimmer, want het resolutie verhaal begint pas als windows opstart en de BIOS post moet je dan wel zien.
Om weer verder te proberen.
Doen de pc's het met een andere monitor wel?
En wat voor verschil zit er tussen de drie pc's?
Handig om te weten is om wat voor monitor het gaat, wat voor pc's, video kaarten wel of niet onboard video?

De pc's doen het ook niet met een andere monitor.De twee pc's die het niet doen zijn een acer en een dell en degene die het wel doet is een compaq. Zodra ik de monitor van de kapotte computer op de goeie doe doet de monitor het wel en als ik op F8 druk hoor ik een paar piepjes. Trouwens de monitor zegt wel dat hij aangesloten is met de pc.

Tja dan zijn de computers waarschijnlijk kapot.
Niet opstarten kan een heel hoop oorzkanen hebben.
Je moet dan, per computer , stap voor stap gaan kijken wat er aan de hand is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan