Computer lag & ongewenste IExplore pop-ups

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelmerholland

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jul 2009
Hallo helpers,

Computer lag
Ik heb een probleem, mijn computer heeft sinds enkele dagen een gigantische lag. Het is al wat minder, maar met name als ik een physics simulator (phun) gebruik, dan lagt hij verschrikkelijk. Als ik andere games speel dan heeft ie soms een interval van 1 seconde, of 2 seconden dat ie gigantisch lagged, dan is het weer over. Dan bijvoorbeeld na 5mins of soms langer lagged ie weer. Ik word hier knettergek van. Ik heb bij de processen gekeken, maar ik zie geen hoge cpu usage bij een bepaalde process. Ik zou graag tips van jullie ontvangen, want ik kan nu weinig op mijn pc en ik heb er veel geld in gestoken.

Ik kan ook wel hulp gebruiken bij het volgende:
Ongewenste iexplore pop-ups
Ik heb het probleem dat mijn computer steeds iexplore pop-ups krijgt. Ik gebruik firefox maar ik krijg weer pop-ups. Ik heb het al een keer opgelost, maar ik weet niet meer hoe ik dat gedaan heb. Ik heb CCleaner en tal van andere programmas al gebruikt, ik wilde iexplore deïnstalleren maar volgens ie loop ik dan het risico dat tal van programma's het niet meer zullen doen.

Ik hoop dat jullie mij met deze twee problemen kunnen helpen.

Grtz,
Jelmer

Ga eens een virus/spywarescan runnen met Dr web cureit. En defragmenteer de harddisk eens.

Laatst bewerkt door een moderator:
Al gedaan, maar het is echt raar... ik heb alles al geprobeerd, maar hij vindt verder niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan