Computer leeg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xCharlotte

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2011
Toen ik vanmiddag mijn computer aanzette en klikte op mijn eigen gebruikersdeel van de computer, zag ik ineens een zwarte achtergrond en mijn hele bureaublad was leeg. Ik zocht verder tussen mijn afbeeldingen en documenten, alles helemaal leeg. Rechtsonder in het scherm kwam wel een klein ballonnetje omhoog, waarin stond dat alles in de standaardinstellingen was gezet. Nu keek ik ook op de andere gebruikersdelen van de computer, maar die hebben al hun afbeeldingen en documenten nog.
Ik heb zelf eigenlijk helemaal geen verstand van computers en dus vroeg ik me af of iemand hier weet hoe het kan dat al mijn bestanden weg zijn, zonder dat de andere gebruikers iets missen, en vooral hoe ik ze weer terug kan krijgen! Alvast bedankt!

Dat heb ik op school ook wel eens in het ICT netwerk, dan krijg ik de melding U moet opnieuw af-aanmelden dan zou het opgelost moeten zijn zo niet neem contact op met uw systeembeheerder/administrator.

Dat heb ik op school ook wel eens in het ICT netwerk, dan krijg ik de melding U moet opnieuw af-aanmelden dan zou het opgelost moeten zijn zo niet neem contact op met uw systeembeheerder/administrator.

Dat heet een tijdelijke of een zwevend profiel ;)

Maar ik denk niet dat de TS inlogt via een AD(active directory)?

Ben je nog wel ingelogd als je zelf? zoals je gebruikersnaam hiervoor ook was?

Ja, ik zit nog gewoon ingelogd op m'n eigen naam; daar is helemaal niks aan veranderd.

Laatst bewerkt door een moderator:
xcharlotte:Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Kun je aangeven om welk OS het gaat?(xp,vista,w7 etc)
Dan kan ik het topic verplaatsen naar de juiste sectie.

Zou je eens willen kijken bij C:\Users(Gebruikers)\gebruikersnaam\bureaublad .
Staat daar nog wat in of is die ook helemaal leeg? en wat voor rechten heb je en zijn er nog meer gebruikers op die computer die rechten hebben?