computer leegmaken cq formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

kilian

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
hoi, ik heb een xp (omgebouwd van 98)
Maar deze computer die zit vol met bestanden nu is de vraag hoe krijg ik mijn computer leeg (compleet zonder xp enzo).
want op 1 of andere manier kan ik niet meer via software verwijderen

Hoi,

Opstart floppy windows 98 partitie verwijderen en dan formateren maar dat kan je ook tijdens xp installeren doen en de tweede hd kan je gewoon in windows xp formateren.

Modag

hoi, ik heb een xp (omgebouwd van 98)
Maar deze computer die zit vol met bestanden nu is de vraag hoe krijg ik mijn computer leeg (compleet zonder xp enzo).
want op 1 of andere manier kan ik niet meer via software verwijderen

Als ik je goed heb begrepen wil je je harde schijf volledig leegmaken om zo het probleem op te lossen dat je niet meer op de normale wijze software kan de-installeren.

mmm, Ik vind het wel een beetje een 'paardemiddel' om op deze manier je probleem op te lossen. Natuurlijk: een nieuwe, verse installatie lost (bijna) alle problemen op, maar als de V-snaar van je auto versleten is, zet je er toch ook niet maar meteen een volledig nieuw motorblok in?
Maar goed, dat is jouw keuze:
wil je je schijf gewoon leeg maken, kan je 'm formateren, écht leeg maak je hem met tooltjes als bijvoorbeeld Nuke Disk (e.a.).

Maar laten we eens kijken naar de oorzaak van je probleem:
waaróm kan je niet meer via je configuratiescherm ->software verwijderen?
Kom je niet in dat scherm? reageert de knop verwijderen niet? Heb je geen volledige gebruikersrechten? Krijg je een foutmelding?

Specifeer je probleem eens. Dan kan ik of iemand anders hier eens kijken wat we daar aan kunnen doen.
Schijf leeg maken en/of opnieuw installeren kan altijd nog.

Groetjes

Als ik je goed heb begrepen wil je je harde schijf volledig leegmaken om zo het probleem op te lossen dat je niet meer op de normale wijze software kan de-installeren.

mmm, Ik vind het wel een beetje een 'paardemiddel' om op deze manier je probleem op te lossen. Natuurlijk: een nieuwe, verse installatie lost (bijna) alle problemen op, maar als de V-snaar van je auto versleten is, zet je er toch ook niet maar meteen een volledig nieuw motorblok in?
Maar goed, dat is jouw keuze:
wil je je schijf gewoon leeg maken, kan je 'm formateren, écht leeg maak je hem met tooltjes als bijvoorbeeld Nuke Disk (e.a.).

Maar laten we eens kijken naar de oorzaak van je probleem:
waaróm kan je niet meer via je configuratiescherm ->software verwijderen?
Kom je niet in dat scherm? reageert de knop verwijderen niet? Heb je geen volledige gebruikersrechten? Krijg je een foutmelding?

Specifeer je probleem eens. Dan kan ik of iemand anders hier eens kijken wat we daar aan kunnen doen.
Schijf leeg maken en/of opnieuw installeren kan altijd nog.

Groetjes

hij loopt vast maar het is een sloome computer en ik denk dat ik hem weg doe.
(hij doet dit vanaf ik spyware doctor er op heb gezet)
en hij heeft geen internet vebindingen

Hoi,

Opstart floppy windows 98 partitie verwijderen en dan formateren maar dat kan je ook tijdens xp installeren doen en de tweede hd kan je gewoon in windows xp formateren.

Modag

ben bezig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan