kookaburra50
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 feb 2006
wie kan mij vertellen hoe ik een AcerAspire PC leeg kan maken en opnieuw installeren ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou zo is het niet,er staat niets op de PC nog,alleen het besturingsprogramma,PC was voor kleinzoon,maar deze PC wordt nu voor mijn dochter en kleinzoon krijgt computer van zijn moeder.Voor een schone installatie:
Eerst alle nieuwste drivers downloaden via een pc en die op een cdrom branden. Alle belangrijke data op je pc ergens anders opslaan.
In je bios aangeven dat je als eerste wilt opstarten met een cdrom. Vervolgens pc opstarten met een opstartbare Windows cdrom. Bij de installatie-opties aangeven dat je je partitie wilt leegmaken, formateren en daar Windows wilt plaatsen.
En daarna het leuke werk om alle andere software (MS Office, etc) opnieuw te installeren...![]()
het is me gelukt,met de helpfunctie van Acer.Dank je voor reactie.nou zo is het niet,er staat niets op de PC nog,alleen het besturingsprogramma,PC was voor kleinzoon,maar deze PC wordt nu voor mijn dochter en kleinzoon krijgt computer van zijn moeder.
We willen alleen de computer in de naam van mijn dochter zetten.
Kleinzoon heeft er wel need for speed opgespeeld,maar lukte niet.Te schokkerig..
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.