Computer leest schijf niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wonderchild

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2009
Hallo,

Ik zit met een probleem: mijn computer leest geen schijven meer (zowel DVD als CD!) Als ik naar mijn computer ga is de map leeg. Iemand ideetje hoe je dit op kan lossen? :confused: Hij heeft het wel altijd gedaan.

Bedankt voor je moeite:thumb:

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Waarschijnlijk de speler defect een mogelijkheid om hem in een andere pc te proberen of een andere bij jouw natuurlijk.

Modag

Zelfde probleem

Ik heb het zelfde probleem..

Ik heb een scaleo J hier maar welke drive er in zit weet ik niet,

hij heeft het ook gewoon gedaan.. en ik heb zojuist age of empires III besteld, heel netjes en schoon. maar hij leest de schij niet

Help me aub!!!

Heb hetzelfde probleem, hij staat er ook niet. Kan het aan de drivers liggen?

23j0u8m.png

Laatst bewerkt:
Zoals @Modag schrijft waarschijnlijk kapot.

Probeer in een andere pc.
Probeer in apparaatbeheer eens de dvd speler via rechtermuis menu te verwijderen en dan de pc opnieuw op te starten.

Probeer dit eens:
Microsoft Windows Vista

1. Klik op Start
Deze afbeelding samenvouwenDeze afbeelding uitklappen
knop Start
en klik op Alle programma's.
2. Klik op Accessoires en klik op Uitvoeren.
3. Typ regedit en klik op OK.
Deze afbeelding samenvouwenDeze afbeelding uitklappen
Toegangsbeheersmachtiging op gebruikersniveau
Als u naar een beheerderswachtwoord of om een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of klikt u op Toestaan.
4. Zoek in het navigatievenster naar de volgende registersubsleutel en klik vervolgens op deze registersubsleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
5. Klik in het rechterdeelvenster op UpperFilters.

Opmerking Mogelijk wordt ook de registervermelding UpperFilters.bak weergegeven. Als dat het geval is, hoeft u die vermelding niet te verwijderen. Klik alleen op UpperFilters. Als de registervermelding UpperFilters niet wordt weergegeven, moet u mogelijk toch de registervermelding LowerFilters verwijderen. Hiertoe gaat u verder met stap 8.
6. Open het menu Bewerken en klik op Verwijderen.
7. Wanneer u wordt gevraagd de opdracht te bevestigen, klikt u op Ja.
8. Klik in het rechterdeelvenster op LowerFilters.

Opmerking Als de registervermelding LowerFilters niet wordt weergegeven, kan het probleem helaas niet met behulp van deze inhoud worden opgelost. Ga in dat geval naar de sectie Volgende stappen voor informatie over hoe u kunt zoeken naar andere oplossingen of naar meer Help op de Microsoft-website.
9. Open het menu Bewerken en klik op Verwijderen.
10. Wanneer u wordt gevraagd de opdracht te bevestigen, klikt u op Ja.
11. Sluit de Register-editor af.
12. Start de computer opnieuw op.

Microsoft Windows XP

1. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
2. Typ regedit in het vak Openen en klik op OK.
3. Zoek in het navigatievenster naar de volgende registersubsleutel en klik vervolgens op deze registersubsleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
4. Klik in het rechterdeelvenster op UpperFilters.

Opmerking Mogelijk wordt ook de registervermelding UpperFilters.bak weergegeven. Als dat het geval is, hoeft u die vermelding niet te verwijderen. Klik alleen op UpperFilters. Als de registervermelding UpperFilters niet wordt weergegeven, moet u mogelijk toch de registervermelding LowerFilters verwijderen. Hiertoe gaat u verder met stap 7.
5. Open het menu Bewerken en klik op Verwijderen.
6. Klik op Ja wanneer u wordt gevraagd de opdracht te bevestigen.
7. Klik in het rechterdeelvenster op LowerFilters.

Opmerking Als de registervermelding LowerFilters niet wordt weergegeven, kan het probleem helaas niet met behulp van deze inhoud worden opgelost. Ga in dat geval naar de sectie Volgende stappen voor informatie over hoe u kunt zoeken naar andere oplossingen of naar meer Help op de Microsoft-website.
8. Open het menu Bewerken en klik op Verwijderen.
9. Klik op Ja wanneer u wordt gevraagd de opdracht te bevestigen.
10. Sluit de Register-editor af.
11. Start de computer opnieuw op.

Als dit alles niet werkt kun je er van uitgaan dat ie echt kapot is.

ik heb de upperfilter verwijderd maar nu doet het toetsenbord het niet meer...
apparaat beheer geeft foutcode 10 aan
kan iemand me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan