Computer lijkt zelf in te loggen op sexsite

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mara33

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2012
Ik heb op mijn webgeschiedenis gezien dat mijn computer regelmatig inlogt op een bepaalde website. Volgens de webgeschiedenis zoek ik een paar keer per maand op Google naar "Alsscan" en klik ik dan op "bravoerotica.com". Op al die keren dat dit gebeurd staat dat er 34 keer op is gekeken. Door dit getal kwam ik op de gedachte dat het misschien een virus is?
Volgens de webgeschiedenis is dit vanaf 1 mei 2011 aan de gang is. Nu heb ik geprobeerd om mijn systeem te herstellen, maar ik weet niet hoe ik naar deze datum terug kan gaan. Kan iemand mij helpen? En is dit een bekend verschijnsel? En hoe kan ik mijn systeem (Windows 7 Home Premium) terugzetten naar vóór 1 mei 2011?

Bij voorbaat dank!

Scan je computer eens met Malwarebytes' Anti-Malware voordat je een herstel punt terug gaat zetten.

Beste Mara33,

Dit hoeft geen virus te zijn. Dit kan ook spyware, malware, en welke term dan ook, zijn. Ik zou in eerste instantie een anti spyware programma downloaden en die laten scannen.

Mocht dit niet verder helpen kan je systeemherstel doen. Ik werk zelf niet met windows 7, maar volgens mij is het bijna hetzelfde. Ga in je "start" menu > alle programma's > bureau accessoires > systeemwerkset > systeemherstel.

Suc6

@Nestles: jou bericht verwijderd.Je kunt het nergens op baseren dat het zo is. Dus zijn dit soort berichten niet gewenst hier.

@frankwannet sorry, het was inderdaad ongepast..

@TS probeer eens Advanced System Care. Het is gratis en werkt als een .. euh.... werkt als een... jeweetwel. Werkt heel erg goed!

Ik heb de laatste tijde twee trojaanse paarden van mijn computer verwijdert. Na die tijd is er niet meer ingelogd op de desbetreffende website. Misschien is het probleem nu dus
wel weg. Ik zal het in de gaten houden.

Voor Spaarie: Ik weet wel hoe ik het systeem moet herstellen, maar niet hoe ik zelf een datum kan aanmaken in dat systeemherstel.
Weet jij, of iemand anders dat misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan