Computer loopt na 20 minuten steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jabre

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2007
Berichten
5
Hallo,

Mijn laptop (Dell Inspiron 1525) met windows vista loopt steeds na het opstarten binnen ongeveer 20 minuten vast. Het maakt niet uit of ik firefox start, ga werken in word of helemaal niks doe. Ik dacht dat het misschien aan windows defender of een update lag, beide heb ik uitgezet, maar geen resultaat. Verder heb ik er sinds 4 weken geen nieuwe programma's opgezet of andere gekke dingen gedaan. Het is nu zo sinds een paar dagen...

Virusscan e.d. levert niks op.

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om achter het probleem te komen?

Jaap
 
Hij kan ook te warm worden. Maak de PC eens stofvrij

Ron
 
remote support afspraak

als je wil kunnen we en remote support sessie afspreken , en kan ik direct bekijken wat het probleem is, post ik hier later de oplossing voor verdere problemen.
 
Heb het nu stofvrij gemaakt, voornamelijk uitgeblazen, of moet ik dingen er af schroeven?

Hoe kom ik bij de systeemlogboeken?

Heb ook een test uitgevoerd, via F12 bij de opstart. Hier waren geen gekke dingen. Ook hittesensoren en fan werken goed.

xtreme, bedankt. eerst even eea checken. Hij loopt best snel vast, dus is lastig om dan op afstand te checken.

Weet iemand anders nog iets dat fout kan zijn?
 
veilige modus al geprobeert ?

heb je veilige modus al geprobeert , als ie daar niet vast loopt is het waarschijnlijk 1 of ander service/programma.
 
ffchkn

je zou ook in de taskmanager kunnen kijken, of/wat er veel cpu vreet ??
moet je 'm wel naar CPU-tijd "insorteren" ??

hoe ziet de harde schijf eruit ?? qua defragmentatie ?? hoe groot is de swap-file (pagefile.sys) / virtueel geheugen ??

onlangs ander software geinstalleerd ??

dikke dinge gedownload ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan