Computer loopt na een minuut of 2 vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
De adviezen van stormbreaker zijn erg verwarrend en onduidelijk.

1) probeer een secure erase te doen zoals ik voorstelde, dan is je harde schijf helemaal leeg (de methode beschrijft het voor SSD's, maar is zeker ook van toepassing op HDD's). Hierdoor vervalt je garantie niet!
2) Als dat niet werkt, is er mogelijk wat mis met je HDD, dan kun je verder gaan testen of het nodig is om garantie te claimen ;)

@K1pje, ik heb nergens gezegd dat de garantie bij een secure erase zou vervallen. Mijn excuses voor de onduidelijkheid. We wachten eerst de secure erase af maar als dat geen zoden aan de dijk zet moet die HDD toch echt terug naar de winkel, hoe je het wendt of keert. En dan komt allerlei gezeur omdat componenten van verschillende winkels zijn ingebouwd en op het laatst moet mcfreak bijstand zoeken, dat voorspel ik nu al maar ik hoop natuurlijk dat ik hartstikke ongelijk hierin heb.

Garantie zal ook geen probleem zijn als aantoonbaar is welk onderdeel er kapot is. Maakt echt niet uit van welke webwinkel dit dan komt.

@K1pje, ik hoop dat je gelijk hebt. Heb je ervaring met bestellen uit meerdere winkels in combinatie met zelf assembleren? Ik lees de laatste tijd heel veel recensies over assemblage en garantieclaims maar ik zie dat er toch heel veel beroepen op garantie stranden en mensen niet de rechten krijgen die uit de wet voortvloeien (o.a de wet koop op afstand en bijzondere bepalingen in het BW).

*****, hoe kan ik hem unfreezen, sleep werkt voor geen meter
2013-01-07 19.50.33.jpg
Niemand een idee?

Laatst bewerkt:
Probeer nu andere Windows installaties, oa win7 enterprise, hopen dat daar wat goeds uit komt :)

Als de installatie klaar is ben ik inderdaad erg benieuwd of het werkt. Is de HDD wel volledig leeg, dus geformatteerd met secure erase? Anders blijven er nog resten over van windows 8 en dan is de ellende straks niet meer te overzien. Ik zou voorlopig nog geen bestanden e.d. op de pc zetten zonder backup.

Het werkt!
ik heb het ook geformateerd, zonder problemen.
Vaag dat hij het nu wel doet, het kan dus niet tegen Win8 :(
Win server 2012 doet i ook niet.
Ik mag nu de eer hebben om de status op opgelost te zetten :d
Bedankt iedereen! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan