Computer loopt na een paar minuten vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Femkevdlinde

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 sep 2012
Hoi allemaal,

Sinds een dag of twee heb ik een probleem met mijn dell laptop , die ik nog maar 2 maanden heb verdorie. Elke keer als ik hem opstart en dan naar internet ga loopt hij na een paar minuten vast en kan ik er helemaal niks meer mee. Nu gaf de computer ook een melding dat mijn graphics driver niet meteen werkt. Ze zeggen me dan om naar de website te gaan die ik natuurlijk niet kan bezoeken. Kan iemand mij hiermee helpen?

Van Harte welkom op Helpmij beste Femke,Welk besturings systeem heb je want dan kan ik je vraag verplaatsen naar de juiste sectie.

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Neem aan dat het wel goed gewerkt heeft? Ik zou deze eens proberen te draaien even op een ander pc downloaden en op een usb stick zetten en dan op het notebook installeren. Baat het niet schaden doet het zeker niet.

Ps terrabo bedoeld windows 7 of nog Xp

Laatst bewerkt:
Windows 7. Bedankt dat jullie zo snel reageren. Ik heb malwarebytes er opgezet en hij is begonnen met scannen maar nu is hij gestopt en staat er bovenaan (reageert niet). Zoals dat ook zo was met chrome , internet explorer en Firefox.. Hij heeft tot nu toe wel 11 objecten gedetecteerd.

Hoi,

Probeer mailwarebytes eens in veilige modus te draaien opnieuw opstarten en dan tijdens opstarten op f8 drukken .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan