Computer loopt op bepaalde sites vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

nancje

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Sinds een paar weken loopt mijn computer op bepaalde sites vast. De 3 sites die zowieso weet dat ze altijd vastlopen;

www.krimpenerwaardcollege.nl (dat is mijn school)
www.marktplaasts.nl
En nog een website die ik niet zomaar kan prijsgeven, die ik gebruik voor mijn bijbaantje.

Als hij vast loopt staat het beeld stil, maar de muis kan ik nog wel bewegen, Als ik dan nog 1 klik met de muis geef komt er boven in het scherm achter de naam van de website te staan: Reageert Ni (Reageert Niet dus). Als ik dan op ctrl + alt + del druk staat er meestal dat de zelfde site 2 keer geopend is. Als ik dan een paar keer op taak beeindigen druk heb ik mijn computer binnen 2 min weer onder controle.

Heeft iemand de oplossing voor mijn probleem? Want het is erg verveldend als je sommige sites niet kunt bezoeken.

computer loopt vast op bepaalde sites

Hi, ik had het zelfde en de Skype add on in de browserbalk veroorzaakte het probleem.
Mocht je dus Skype gebruiken, verwijder dan de add on uit je browserbalk.
Als je de add on niet ziet in de browserbalk (zoals ik) klik dan op de pijltjes helemaal rechts op de balk, daar vind je hem vast.

Succes, firefly3

mijn pc slaat gewoon uit en altijd op de zelfde site

raar hoor heb er windows xp prof op zitten.
en ineternet explorer 7

Heb mijn site's aangemeld staan bij ene toplijst en nu sinds een paar weken als ik daar op die site wil slaat mijn pc spontaan af en gaat opnieuw op starten.

Heb dus die webmaster gemaild maar zegt dat hij van andere géén klachten had.
Hij verwees mij naar andere site's van hem. En ja hoor óók daar het zelfde.

Hij heeft wel muziek draaien op al zijn site's. maar ik kom op andere die er ook muziek op hebben zitten normaal op. dacht eerst even dat het daar aan lag.

Dus ik heb aan een vriendin gevraagd om tijdelijk even daar voor mij te gaan stemmen. Tot mijn verbazing krijg ik een mailtje terug ja wil ik wel maar soms kan ik er NIET op en gaat mijn pc uit en weer opstarten als ik daar op wil.

Nu dacht ik het ligt misschien aan mijn java of flash player.

Dus al mijn flash van af gehaald en de laatse nieuwe flash gaan halen.
java getest maar krijg bericht daar dat die ook in orde is.

Dus waar ik nu nog verder moet zoeken weet ik niet.

het is deze http://www.topsiteguide.com/top.asp?site=bluebird
En het rare is dat ik bij andere zit die zo'n zelfde toplijst hebben en óók met muziek er op en daar gaat het wel goed rara............

Gr Mecheline:confused:

waarom krijg ik geen antwoord

Stelde hier een vraagje maar zie dat er nog geen antwoord op is.
Of jullie hebben het druk of je zag hem niet??

Of weten jullie er geen antwoord op??

Gr Mechelina

computer loopt vast op bepaalde sites

Hi Mechelina,

Je hebt je vraag als een reactie geplaatst, ik denk dat er daarom geen antwoord op is gekomen.
Mijn post was een mogelijke oplossing voor het probleem van nancje.
Je kunt beter je vraag als nieuwe post zetten in plaats van als reactie.
Dan heb je eerder kans op een oplossing.

Ik wens je succes en hoop dat je snel een oplossing krijgt aangedragen.

Groeten, firefly3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan