Computer loopt steeds vast!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hamtaro-bob

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2003
ALs ik een spel of een filmpje wil kijken op mijn computer loopt windows steeds vast. Ik heb mijn computer al een keer op nieuw geinstalleerd en heb ik het nog steeds dat probleem.
En soms tijdens het internetten enzo, dan raken de muis en het toetsenbord gebrokkeerd en dan gaat het download bakje gewoon door bijv. en .gif ook.

weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

win me
p3 850 mhz
geforce 2 MX (32mb)
512 mb ram

Ik had dit prob ook steeds in ME. Volgens mij is het een gevolg van de enorme instabiliteit van ME.... Sinds ik XP draai op dezelfde comp met hetzelfde geheugen, heb ik geen probs meer...
gr
Joep

Ik heb zelf 3 jaar Me gehad en ik heb echt nog nooit stabiliteits probelem gehad, ik snap niet dat de rest van de wereld daar kennelijk wel een probleem mee heeft maar goed

heb je ME ook volledig geupdate. Weet je zeker dat al je hardware oke is. Doe eens memtest en kijk of je daar errors krijgt.

Geplaatst door Charley
Ik heb zelf 3 jaar Me gehad en ik heb echt nog nooit stabiliteits probelem gehad, ik snap niet dat de rest van de wereld daar kennelijk wel een probleem mee heeft maar goed

heb je ME ook volledig geupdate. Weet je zeker dat al je hardware oke is. Doe eens memtest en kijk of je daar errors krijgt.

Hoi,

Ik heb ME (ook) al twee jaar op een van mijn PC's draaien in een dualboot met XP.
XP is erg stabiel uiteraard maar.... ook met ME heb ik nooit een blauw scherm.

Gewoon een kwestie van NIET conflicterende programma's draaien, en dit is weer een kwestie van ervaring en veel lezen op deze site!!

Grtzzz.

Laat maar zitten. DE FOCKING computer is dood:mad:!!!!!!!!!!!
De computer loopt zelfs vast bij het op nieuw installeren van ME, XP en 98! en de dvd-rom speler heeft het herstel cd'tje door de midden gebroken. klink vaag, maar het is zo. Dus ga ik een nieuwe kopen!

PS. is een 2.4x2.4x8 dvd-rewritter goed? Of is dat langzaam voor een brander.??????????

Geplaatst door joepheldoorn
Ik had dit prob ook steeds in ME. Volgens mij is het een gevolg van de enorme instabiliteit van ME.... Sinds ik XP draai op dezelfde comp met hetzelfde geheugen, heb ik geen probs meer...
gr
Joep

Het is algemeen bekend dat ME wat stabieler is, maar vaker is een instabiel OS te wijten aan conflicterende programma's virussen of door acties van de gebruiker, je kan moeilijk ME de schuld van alles geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan