Computer loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inwe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jun 2005
Berichten
3
Ik wil eerst even zeggen dat ik bijna niets van computers afweet en niet eens 100% zeker ben dat het in het goede forum staat.

Maar hier komt mijn probleem.
Mijn computer loopt vanaf gistermiddag niet goed meer.
1. Hij is heeeel traag.
2. Hij opent geen links, want dan loopt hij vast en moet ik de desbetreffende pagina via ctrl-alt-delete afsluiten.
3. Hij kan heel vaak pagina's niet klein maken of in de menubalk zetten, waardoor ik dus niet op mijn bureaublad kan komen.

Ik weet niet precies wat de oorzaak is en ik weet niet wat ik eraan moet doen.

Kan iemand mij helpen?

ps. Ik heb een laptop, ik weet niet of dat van belang is
 
Ja ik heb gister de gehele computer gescanned op virussen en ik heb ook spybot gebruikt.

Dus daar ligt het niet aan.
 
ad-aware is ook belangrijk!!!(die vindt veel dat spybot niet vind:)) en terwijl je tog bezig bent installeer dan ook es spywareguard en spywareblaster.

als het dan nog niet opgelost is(wat ik overigens denk:p) zou je best een hijackthis logje plaatsen op www.antispywareoffensief.nl[URL] ...terretjes betekenden dus niet ... maar joepie
 
Ik heb hitman gedownload, en geprobeerd om die te installeren, maar dat lukt niet.

Hij blijft vastzitten bij ongeveer 10% --> CWShredder wordt gestart.
Dan moet ik het programma met ctrl-alt-delete afsluiten, want dan reageert hij totaal niet.

Ik heb het een paar keer geprobeerd, en heb zelf hitman eraf gegooit, om het vervolgens weer te downloaden. Maar niets helpt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan