Computer loopt steeds vast?

Status
Niet open voor verdere reacties.

yorkiborki

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2009
Hallo!
Ik heb een nieuwe computer 2 weken geleden van zolder gehaald omdat ik daarop een spel kon spelen, en hij werkte ook verder goed. Maar daarna zat ik het dus te spelen, en in een keer loopt mijn muis vast, ik kon hem niet meer bewegen of wat dan ook.. Toen kwam er zwart scherm en gebeurde er verder niks meer. Dit krijg ik best vaak, maar het verschilt. De ene keer duurt het een uur voordat hij vastloopt, de andere keer 5 minuten. Ik word er echt gek van en ik heb overal al op google gezocht. Ik snap echt niet waarom, heeft een van jullie een idee?

Alvast bedankt,
Yoran

Hoi,

Nieuw van zolder wou dat dit bij mij ook gebeurde:D:D .dit even terzijde waar bestaat de hardware uit welke voeding en welk spel wou je spelen die gegevens zouden het wat makkelijker maken en hoe nieuw is hij kan ook vol stof zitten.;)

Ehm nou ik wou het spel Minecraft spelen, en ehm ik weet niet echt hoe ik alle gegevens van mijn pc tevoorschijn haal dus dit is mijn systeeminformatie;

naamloosuw.png

Hoi,

Hier de systeemeisen voor minecraft maar gezien de hardware is het geen nieuwe ik zou eerst alles eens stof vrij maken.

Hallo,

Minecraft gaat niet lukken minimaal 2GB werkgeheugen nodig. Omdat jij maar 1GB hebt loopt hij vast en waarschijnlijk op te hoge graphics staat...

Groeten,
Nic

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo allemaal!
Bedankt voor jullie antwoorden

@nicj56 Het is ook niet alleen bij minecraft, maar ook bij gewoon internet of een ander programma

Maar nu even dit:
Eergisteren is mijn computer weer met die muis vastgelopen, dus toen heb ik hem opnieuw opgestart en toen deed hij helemaal niks meer, ik kreeg hemniet meer opgestart.. Ik heb nu maar weer een andere computer en die werkt prima, nogmaals bedankt voor jullie antwoorden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan