Computer loopt vaak vast tijdens Webcammen bij MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy12

Banned
Lid geworden
8 dec 2004
Hallo,

Ik Msn nog al vaak en dan doe ik me webcam bij iemand aan en ongeveer 5 minuten later loopt me hele computer vast :( :evil: zou dit misschien door de warmte in me kamer komen? want het is hier vaak heel erg warm..
wie kan mij helpen?

Heb je dit alleen maar bij msn? Zo ja, alleen maar met webcam of beide?
Tijdens het spelen van spellen of 't kijken van een dvd, loopt je pc dan ook vast? Kan je wat meer informatie over je pc geven als dit 't geval is?

Geplaatst door Freakiej
Heb je dit alleen maar bij msn? Zo ja, alleen maar met webcam of beide?
Tijdens het spelen van spellen of 't kijken van een dvd, loopt je pc dan ook vast? Kan je wat meer informatie over je pc geven als dit 't geval is?

Hallo Freakiej,

Hij loopt vaak vast bijv. als ik veel bestanden heb geopent.. en het maakt niet uit of ik 1 cam of 2 cams aan heb staan hij loopt over 5 minuten ongeveer dan weer vast :(

Download everest eens! Zie tip van Bertus.
Kan je iets meer over je computer vertellen? Wat er allemaal inzit, welk besturingsysteem je gebruikt. Heb je hier al lang last van, of is dit heel de tijd al zo?

Geplaatst door Freakiej
Download everest eens! Zie tip van Bertus.
Kan je iets meer over je computer vertellen? Wat er allemaal inzit, welk besturingsysteem je gebruikt. Heb je hier al lang last van, of is dit heel de tijd al zo?

Hallo Freakiej,

Het begon toen de zomer begon zoiets toen het zeg maar wat warmer in het land werd en benouwder..

Kan je eerst everest downloaden, en dan zeggen hoe de temperaturen van je pc zijn?

Geplaatst door Freakiej
Kan je eerst everest downloaden, en dan zeggen hoe de temperaturen van je pc zijn?

Hallo,

Ik heb Everest gedownload maar ik zie nu allemaaal soorten dingen staan zoals: Moederbord,Scherm,Computer,Netwerk,Opslag enz.enz maar welke moet ik nou hebben??:(

Als je zelf ff gezocht had zou je er binnen 5 minuten uit zijn. Computer, sensors. Kan je de temperaturen die er staan weergegeven vermelden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan