Computer loopt vast (alles stopt behalve geluid van pc zelf)

Status
Niet open voor verdere reacties.

oscarwerstrup

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2009
Eej

zo was het vroeger

Ik heb een tijdje geleden (toen ik nog xp draaide) last gehad van een pc die vast liep
mijn vader (een redelijke computer techneut) gaf de schuld aan een virus, daarmee was ik het zelf niet helemaal eens vanwege de verschijnselen.

Wat gebeurd er?

- mijn beeldscherm loopt vast
- geluid stopt
- ik hoor mijn pc gewoon doorgaan (ik hoor alleen veel minder de harde schijf)
- als ik mijn pc opnieuw opstart met reset knop (of gewone) dan komt het nog wel eens voor dat het beeldscherm zwart blijft en de knop dus ook oranje

zo is het nu

Nu draai ik windows vista en heb ik een hele tijd geen last gehad van dit probleem totdat er een bepaalde datum aanbrak waarop het vaker gebeurde dan 1x op een dag. Vervolgens scan ik voor de zekerheid de computer met MCafee. Dit levert geen resultaten op (vermoede ik al) Nu ik deze vraag aan het schrijven ben draai ik mijn windows in een veilige modus, nu heb ik ook geen last meer van men pc die vastloopt

Is er iemand die een oplossing heeft voor mij? of iemand waarbij het probleem aardig in de buurt komt bij zijn/haar oplossing?

Reageer dan alsjeblieft op deze vraag

Alvast bedankt,

Als je de computer aan hebt. Hoelang duurt het dan tot het vastloopt?

Scan eventueel even met MBAM (Malware scanner) en kijk nu je toch in veilige modus zit even je opstart lijstje na.

Start -> Type in " msconfig " -> Klik op tabblad Opstarten en vink daar onnodige programma's uit die niet mee hoeven te starten (MSN, Xfire etc)

Um. drivers/hardware misschien,
Mara ja dan maar zoeken welke het is...

Probeer anders een systeem herstel naar die datum toen alles nog wel werkte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan