Mijn computer loopt vast zodra ik een spel opstart.
Ik weet zeker dat het niet aan het spel licht en ik weet zeker dat mijn computer de systeem eisen aan kan.
ik heb de spellen namelijk al eerder gespeeld op deze computer.
ongeveer een maand geleden is de harde schijf kapot gegaan.. toen is die dus vervangen en is er gelijk een nieuwe voeding in geplaatst.
sinds die tijd loopt de computer steeds vast als ik een spel op start.
Ik heb met Everest gekeken of mijn computer niet te warm werd. alle temperaturen waren in orde op AUX na. deze is altijd rond de 70 graden. Ik heb de pc open gemaakt en gevoeld maar niks is naar mijn weten 70 graden (dat voel je wel denk ik
)
Mijn hardware:
- Moederbord: AOpen AX4PER
- CPU Type: Intel pentium 4, 2666 MHz
- Harde Schijf: 160gb
- Systeem geheugen: 1024mb (DDR)
- Video kaart: Ati Radeon 9700 (128mb)
Ik gebruik Windows XP Pro, SP2
Ik weet zeker dat er geen virussen of Spy- en Adware op de computer staan
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen??? en wat ik hiertegen kan doen?
[Ik weet niet zeker of dit hier op de juiste plaats staat omdat ik niet weet waar het aan ligt.. ik dacht zelf misschien problemen met het moederbord.]
Ik weet zeker dat het niet aan het spel licht en ik weet zeker dat mijn computer de systeem eisen aan kan.
ik heb de spellen namelijk al eerder gespeeld op deze computer.
ongeveer een maand geleden is de harde schijf kapot gegaan.. toen is die dus vervangen en is er gelijk een nieuwe voeding in geplaatst.
sinds die tijd loopt de computer steeds vast als ik een spel op start.
Ik heb met Everest gekeken of mijn computer niet te warm werd. alle temperaturen waren in orde op AUX na. deze is altijd rond de 70 graden. Ik heb de pc open gemaakt en gevoeld maar niks is naar mijn weten 70 graden (dat voel je wel denk ik

Mijn hardware:
- Moederbord: AOpen AX4PER
- CPU Type: Intel pentium 4, 2666 MHz
- Harde Schijf: 160gb
- Systeem geheugen: 1024mb (DDR)
- Video kaart: Ati Radeon 9700 (128mb)
Ik gebruik Windows XP Pro, SP2
Ik weet zeker dat er geen virussen of Spy- en Adware op de computer staan
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen??? en wat ik hiertegen kan doen?
[Ik weet niet zeker of dit hier op de juiste plaats staat omdat ik niet weet waar het aan ligt.. ik dacht zelf misschien problemen met het moederbord.]
Laatst bewerkt: